dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 19 september 2005 12:25 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vermoed dat levenslange uitsluiting bedoeld is voor de allerzwaarste gevallen. Mensen die aan de afstudeerscriptie van iemand anders alleen hun naam toevoegen.
Het zou ook bizar zijn dat iemand die een enkele bronvermelding vergeet meteen van de opleiding geschopt zou worden. Daar word je nu ook niet een jaar voor geschorst.quote:Op maandag 19 september 2005 12:41 schreef jeloo het volgende:
[..]
dat hoop ik dan maar
maar je weet het maar nooit met rutte :p
Ik vermoed dat dat soort types nooit op een kandidatenlijst terecht komen. Als het uitkomt dat een politicus een strafblad hebt heeft hij namelijk een probleem. En zijn partij ook.quote:Op maandag 19 september 2005 11:47 schreef Doderok het volgende:
Zo kan ik er ook enkele bedenken. Zullen we iedereen die ooit veroordeeld werd voor fraude, oplichting, valsheid in geschrifte etc. een levenslang verbod op het bekleden van een politiek mandaat opleggen?
Ach, je weet dat door rood lopen ook niet mag, de doodstraf erop lijkt me dan ook ok, je wist immers dat het niet mag dus als je het doet moet je ook niet zeuren als je gepakt wordtquote:Op maandag 19 september 2005 09:29 schreef Blinky het volgende:
Ik vind het wel een goede regel. Niks te streng. Je weet dat het illegaal is als je complete stukken overschrijft, als je die 'straf' niet wilt, moet je het gewoon zelf doen
Ok dan, een 2e kans, daarna wederom plagiaat? Dag met je studie.quote:Op maandag 19 september 2005 17:32 schreef Steijn het volgende:
Ik vind het een inconsequent plan, in ons hele strafrecht (dat zijn dus zeer ernstige vergrijpen) is een tweede kans ingebakken, dan moet die er ook voor plagierende studenten zijn. Of Rutte moet nog een verassing in petto hebben voor wat betreft het strafrecht, maar die kans acht ik onwaarschijnlijk.
Ik heb het misschien te eng gesteld. Ik bedoelde ook situaties als met minister Veerman.quote:Op maandag 19 september 2005 13:26 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat soort types nooit op een kandidatenlijst terecht komen. Als het uitkomt dat een politicus een strafblad hebt heeft hij namelijk een probleem. En zijn partij ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |