Er moeten aardig wat mensen kijken om het goed te laten werken geloof ik. Engels voetbal is misschien wat populairder en wordt door meer mensen bekeken?quote:Op zondag 25 september 2005 13:19 schreef johan500 het volgende:
ik denk dat ik die hele rommel van mijn computer af pleur
engelse voetbal is goed te volgen barcelona ook maar van de nederlandse wedstrijden is het allemaal noppes
Wacht maar tot je eens Engels voetbal op die manier gezien hebt! 9/10 Keer superkwaliteit! Andere competities vallen inderdaad tegen...quote:Op zondag 25 september 2005 13:19 schreef johan500 het volgende:
ik denk dat ik die hele rommel van mijn computer af pleur
engelse voetbal is goed te volgen barcelona ook maar van de nederlandse wedstrijden is het allemaal noppes
Heeft nog geen succes gehad, nog andere ideeen?quote:Op zondag 25 september 2005 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat had ik ook, heb vervolgens mijn computer opnieuw opgestart en toen pakte Media Player het kanaal wel.
Normaal altijd feijenoord op polsat nu echter hsv-munchen van gisterenquote:Op zondag 25 september 2005 13:19 schreef Ludacriss het volgende:
Wat ben ik blij met mijn schotel hier zeg... alleen jammer dat ze deze wedstrijd niet uitzenden via de schotelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja klopt en C+ deporte zend het opeens ook niet uitquote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef ochiba het volgende:
[..]
Normaal altijd feijenoord op polsat nu echter hsv-munchen van gisteren
Dat zegt ie toch ookquote:Op zondag 25 september 2005 13:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eens Engels voetbal op die manier gezien hebt! 9/10 Keer superkwaliteit! Andere competities vallen inderdaad tegen...
De Bundesliga en Primera Division vind ik ook van goede kwaliteit.quote:Op zondag 25 september 2005 13:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eens Engels voetbal op die manier gezien hebt! 9/10 Keer superkwaliteit! Andere competities vallen inderdaad tegen...
mee eens. Vorige week Cadiz - Villareal gekeken, maar dat was prima kwaliteit bij een niet populaire wedstrijd. Dat Chinese commentaar heeft toch wel iets, ook al begrijp je er geen zak vanquote:Op zondag 25 september 2005 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Bundesliga en Primera Division vind ik ook van goede kwaliteit.
mwuahahahahaah TJUUUquote:Op zondag 25 september 2005 14:28 schreef Suijk het volgende:
Neekees.
niet op eurosport dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf, de halve finales van onder 17 is ook online te zien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop