tv maakt dikker he, ik denk echt niet dat Chantal 44 heeftquote:Op zondag 18 september 2005 16:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik schat chantal toch echt op maatje 44 hoor...
de rest is idd behoorlijk mager
nou....lekker....quote:Op zondag 18 september 2005 16:20 schreef teun911 het volgende:
Lieske laat haar exceem zien.
Het zou me niet verbazen als dat vanavond of hooguit morgenmiddag gaat gebeuren.quote:Op zondag 18 september 2005 16:15 schreef -Delta- het volgende:
Is er al door iemand genomineerd vandaag?
doodzone, aangezien hij keigeil isquote:Op zondag 18 september 2005 16:22 schreef MissX het volgende:
Roel mag niet met Lieske en Linda mee in bad
Hoeveel topics zijn er bij de voorgaande edities volgeluld?quote:Op zondag 18 september 2005 16:22 schreef BBscanner het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
250 topics Commentaren op de Levende Stromen!
![]()
En we zitten dus pas in september... Ben benieuwd hoeveel topics we aan het einde hebben... (ligt er natuurlijk ook aan hoeveel 'feestjes' BB nog gaat geven)quote:Op zondag 18 september 2005 16:22 schreef BBscanner het volgende:
Gefeliciteerd allemaal
250 topics Commentaren op de Levende Stromen!
![]()
Maar niet zo leuk als Didoquote:
Daar zijn al berekeningen over gamaakt 'ergens rond topic 100' had iemand het over ruim 1000!quote:Op zondag 18 september 2005 16:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En we zitten dus pas in september... Ben benieuwd hoeveel topics we aan het einde hebben... (ligt er natuurlijk ook aan hoeveel 'feestjes' BB nog gaat geven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |