quote:
Op zondag 18 september 2005 18:27 schreef milagro het volgende:[..]
Nou, blij voor jou, ik ken het bijna niet anders
![]()
De keren dat ik de complimenten van mannen aan mijn adres, als nieuwelinge op een afdeling , heb moeten bezuren met haat en nijd van de daar sinds jaar en dag werkende dames, niet te tellen dus .
Is het kinderachtig, ja, maar er zijn echt veel dames die al dan niet openlijk, zo reageren
![]()
Hm, als je je zo bewust bent van je, kennelijke, schoonheid, dan kan dat weerstand opwekken wellicht. Misschien omdat zo'n houding gewoon een beetje overbodig is, als je gewoon met elkaar aan het werk moet. Misschien kun je het ook daar in zoeken.
En ik herken het hoogstens als iets dat tussen meiden onderling op de middelbare school gebeurt. Of wellicht tussen zich vervelende nagelvijlende nuffen van middelbare leeftijd. Maar laten die niet representatief zijn voor hoe mensen in het algemeen met elkaar omgaan zeg. Dat énorme gedoe tussen mannen en vrouwen... kom op. Volgens mij is het ín om die theorieën aan te hangen en voorál om ze dan als vrouw zelf te verkondigen.
Maar wellicht ben ik gezegend met een iets meer nuchtere en relativerende (werk)omgeving dan. Nou dan heb ik mazzel