quote:Op woensdag 21 september 2005 19:02 schreef classpc het volgende:
Okee, is niet echt een breezah, maar toch wel grappig.
Echte gangsters dragen altijd een winterjas
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/LilLGaNgStA
sowwy ik dacht dat die kansloze figuur het er zelf onder had gezet dat je hem alleen maar quotequote:Op woensdag 21 september 2005 19:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat weet ik daar heb ik het juist van![]()
Ja check deze foto dan:
"Wij spelen de hoofdrol in jouw vriendin haar aller stoutste dromen"
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sowwy ik dacht dat die kansloze figuur het er zelf onder had gezet dat je hem alleen maar quote![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]omg ga je broertje opvoeden snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Dit is Peter(Papa-speedcore)
wij misse je en zulle je nooit vergeten
houden van je
Misschien iets minder grappig....?quote:Emmer-Compascuum - Zondag morgen moest de brandweer van Emmer-Compascuum om vijf uur uitrukken voor een ernstig éénzijdig ongeval. Op de Verlengde Scholtenskanaal in Emmer-Compascuum trof een voorbijganger de auto van een 20 jarige man uit deze plaats tegen een boom aan nadat hij met zijn auto in de berm terecht was gekomen. De jongeman bleek op slag te zijn overleden. De VOA (Verkeers Ongevallen Analyse) stelde een onderzoek in.
Eensch.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:09 schreef Riesico. het volgende:
http://www.sugababes.nl/!!_GlamOur*rOos
zoo kansloos
diliciousboyquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef Sandraugiga het volgende:
Wie was toch die jongen met die tuit lippen en zijn lipgloss, gut... je weet wel die ene homo van de vorige breezah deel...
Ja ik zie 1 seconde echt een tongetje. Wel heb ik nog nooit zoveel beweging gezien bij een zoen. Misschien een voorbindpiem0l?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef Rainboww het volgende:
Webcammetje![]()
http://www.dumpalink.com/media/1126949343
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Vorig jaar zat ik bij een gangsta op school, op een gegeven moment stond de gangsta in de krant
[afbeelding]
We konden het niet laten hem ebven na te doen. FOutste auto op het schoolplein opgezocht ( stonden er nogal wat, zat een monteursopleiding in het zlefde pand), en poseren maar
[afbeelding]
En dis het ultime christelijke breezerjoch bij mij uit de klas van toen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die kop van die rechter![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die kop van die rechter![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb btw medelijden met de mensen die zitten te rukken bij dit topic, en ineens die kop tegen komen
Hij werdt volgens mij best vaak gepest op schoolquote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb m nog eens close op de foto ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |