Ach, die was toch niet zo leuk.quote:Op maandag 19 september 2005 18:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik mis Orginial.![]()
Over verdwenen SC'ers gesproken: waar is Bar_rel?!?!?!?!????![]()
![]()
![]()
Dat vond jij.quote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom nou? We hadden elkaar toch beloofd om dat nooit meer te doen?
quote:
Dat zei ik dus al de hele tijd maarja niemand gelooft mequote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef Dizer het volgende:
Orginial...Die loopt nog steeds hier rond hoor. Onder Nano's account te posten
quote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef BVO het volgende:
VBL-systeem
In ieder geval niet zo snel na de vorige. Eerst de awards natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2005 18:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij was de meerderheid daarover eens
De vorige keer zat er 7 maanden tussen, deze keer 6. En de vorige keer zat er nog die SHO-awards tussen. Perfect tijdstip dus.quote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef BVO het volgende:
[..]
De SHO-awards komen binnenkort ook.
Begin 2006 het tournament pas weer dan, na de awards..
quote:Op maandag 19 september 2005 18:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, die was toch niet zo leuk..
1 keer in het jaar mag je je ameunig lomp gedragen vind ik.quote:Op maandag 19 september 2005 18:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG... zeg me dat dit een parodie is!
Kermisvolk
![]()
Dus we houden nu geen tournament?quote:Op maandag 19 september 2005 18:41 schreef BVO het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo snel na de vorige. Eerst de awards natuurlijk..
Eerst allenmaal nomineren, dan zijn er 3 genomineerden, en dan kan iedereen op eentje van die 3 stemmen.quote:
2004...2005...2006 dus.quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
De vorige keer zat er 7 maanden tussen, deze keer 6. En de vorige keer zat er nog die SHO-awards tussen. Perfect tijdstip dus.
Je kunt er voor kiezen niet te stemmen, het tournament gaat gewoon door.quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus we houden nu geen tournament?
Ja lekker ik heb net gestemtquote:Op maandag 19 september 2005 18:41 schreef BVO het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo snel na de vorige. Eerst de awards natuurlijk..
Kijken is één ding.quote:Op maandag 19 september 2005 18:42 schreef timbob het volgende:
[..]
1 keer in het jaar mag je je ameunig lomp gedragen vind ik.
dat was dus gisteravond.
en dan weer het hele jaar normaal doen.
en verantwoord uitgaan.
en zeg nou zelf, wat is er nou leuker dan lompe boeren te kijken die zich te pletter zuipen aan bier, ladderzat rondvallen, meisjes van 16 die opgedirkt out liggen te gaan op de tentvloer in de lagen bier en weggedragen moeten worden.
gewoon leedvermaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |