Tanja dacht dat ze sjans had vannacht.quote:Op zondag 18 september 2005 15:37 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
O jee, vind Tanja nu Roel ook al leuk![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef Darklight het volgende:
oh het is Chantal maar
Door een dronken Roel betast worden is geen sjansquote:Op zondag 18 september 2005 15:40 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Tanja dacht dat ze sjans had vannacht.![]()
Roel kwam wél steeds terug. Itt devadervanhetkindjequote:Op zondag 18 september 2005 15:40 schreef Dynabite het volgende:
Tanja dacht dat ze sjans had vannacht.![]()
walgelijk om toe te geven.... maar deze nieuwe tanja is redelijk te verdragen idd....quote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
Tanja is in ieder geval nog steeds steigende in mijn lijstje
Ja bij mij ookquote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
Tanja is in ieder geval nog steeds steigende in mijn lijstje
jaquote:Op zondag 18 september 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
walgelijk om toe te geven.... maar deze nieuwe tanja is redelijk te verdragen idd....
Als ze zo doorgaat ga ik mezelf nog verheugen op de bevalling ookquote:Op zondag 18 september 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
walgelijk om toe te geven.... maar deze nieuwe tanja is redelijk te verdragen idd....
denk niet dat Dido of Menno gaan biechten en de andere waren te ver heen om iets door te vertellen denk ikquote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef svann het volgende:
Even updaten.
Wat heeft Ingrid van het geslet van Menno gehoord?
En wat vond ze ervan?
Ze lijkt wel menselijk idd...quote:Op zondag 18 september 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |