Of te arrogant om zijn eigen domhied niet te zienquote:Op zondag 18 september 2005 15:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij hem arrogant zou vinden! Maar dat woordje vind ik meer van toepassing bij Miss 'ik ben een vrouw met status, daarom geil ik elke zaterdag Jan en alleman op' Dido.
Nee, Roel is niet arrogant, alleen dom om Dido's spelletje mee te spelen.
Heb je het gezien? Denk het niet, als ik het zo lees.quote:Op zondag 18 september 2005 15:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat 'n onzin. Hij heeft toch Linda gezoend, en is helemaal niet gedissed.
dag 2.. .toen viel ze idd nog mee... daarna ging ze zich pas gedragen als de huis-koninginquote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef BBscanner het volgende:
Uit de BB archieven; Dido aan het afwassen op dag 2![]()
[afbeelding]
heb je zeker gisteravond gemistquote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Wat is er Roel?"
Tanja heeft voor de eerste keer interesse in iemand anders????!
Naar mijn idee maandag dan kan het 'volk' nog 3 dagen sms tot donderdag!quote:Op zondag 18 september 2005 15:31 schreef schatje het volgende:
Nomineren zal dus wel weer een woensdag gebeuren.
ECHT????????????????????/quote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Wat is er Roel?"
tanja is gisteren omgewisseld voor een andere zwangere vrouw... de nieuwe tanja heeft zowaar wat sociale momentjesquote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Wat is er Roel?"
quote:Op zondag 18 september 2005 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
tanja is gisteren omgewisseld voor een andere zwangere vrouw... de nieuwe tanja heeft zowaar wat sociale momentjes
Sinds gisteravond is ze compleet anders... Zou het iets met Roel te maken hebben?quote:Op zondag 18 september 2005 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
tanja is gisteren omgewisseld voor een andere zwangere vrouw... de nieuwe tanja heeft zowaar wat sociale momentjes
En net vraagt ze het ook al aan Chantal!!quote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Wat is er Roel?"
Ja die goeie ouwe tijd met "Club Triest is Oke Ole Ole". Daar is nu weinig meer van over.quote:Op zondag 18 september 2005 15:34 schreef Darklight het volgende:
Toen was net die Club Triest opgericht, maar heb haar daarna nooit meer met Menno/Ingrid zien afwassen/koken/opruimen/schoonmaken
zie ziet roel als de ideale stiefvadervoorhetkindjequote:Op zondag 18 september 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sinds gisteravond is ze compleet anders... Zou het iets met Roel te maken hebben?
O jee, vind Tanja nu Roel ook al leukquote:Op zondag 18 september 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sinds gisteravond is ze compleet anders... Zou het iets met Roel te maken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |