Met Ingrid neigingen bedoelde ik kots-neigingen (vanwege vannacht)quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 15:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij met 'ingrid-neigingen' dit: =>![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het meest treffende woord van deze BB is wel 'tenenkrommend'
Ik wist wel dat jij hem arrogant zou vindenquote:Op zondag 18 september 2005 15:16 schreef marky het volgende:
[..]
Day![]()
En dat terwijl hij toch best wel een arrogante klootzak is.
Heb het idee dat scanmanquote:
Roel is niet dom om het spelletje mee te spelen hij is zo dom dat hij het spelletje niet zietquote:Op zondag 18 september 2005 15:22 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Roel is niet arrogant, alleen dom om Dido's spelletje mee te spelen.
Misschien is een verklarende woordenlijst topic een idee...quote:
Niet goed wakker nog.quote:Op zondag 18 september 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met Ingrid neigingen bedoelde ik kots-neigingen (vanwege vannacht)
Maargoed, als je het uit moet leggen
Maar Dido hoeft toch geen huishoudelijk werk te verrichten? Zij is een meisje met status en staat eerste op de lijst en niet op de 2e of 3e plaats.quote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Anyway, heeft iemand Dido al eens zien afwassen in het huis?
Om maar even een ander onderwerp aan te snijden. Lieske is/was al een paar uur bezig met de afwas volgens mij.
Ze kan wel goed de vloer dweilen!quote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Om maar even een ander onderwerp aan te snijden. Lieske is/was al een paar uur bezig met de afwas volgens mij.
nee Dido heeft alleen in de zon gelegen op het bank ding gelegen en op de blauwe stoelen gezetenquote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft nog nooit iets in huis gedaanquote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is Roel wel echt verliefd op Didoosquote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Roel is niet dom om het spelletje mee te spelen hij is zo dom dat hij het spelletje niet ziet
als dat echt zo is dan is ie nog dommer dan ik dachtquote:Op zondag 18 september 2005 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is Roel wel echt verliefd op Didoos
(ik heb 'didoos' altijd al een keer op deze manier willen gebruiken)
Jawel, hij ziet het wel. Heeft het vannacht zelfs nog tegen haar gezegd. Maar die 2 spelen gewoon een spel met elkaar en het staat nu 1 - 1 (1 punt voor Roel omdat hij bij Lieske in bed kroop, 1 punt voor haar, omdat ze hem vannacht gedished heeft)quote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Roel is niet dom om het spelletje mee te spelen hij is zo dom dat hij het spelletje niet ziet
Wat 'n onzin. Hij heeft toch Linda gezoend, en is helemaal niet gedissed.quote:Op zondag 18 september 2005 15:26 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, hij ziet het wel. Heeft het vannacht zelfs nog tegen haar gezegd. Maar die 2 spelen gewoon een spel met elkaar en het staat nu 1 - 1 (1 punt voor Roel omdat hij bij Lieske in bed kroop, 1 punt voor haar, omdat ze hem vannacht gedished heeft)
zeldzame fotoquote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef BBscanner het volgende:
Uit de BB archieven; Dido aan het afwassen op dag 2![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |