Met Ingrid neigingen bedoelde ik kots-neigingen (vanwege vannacht)quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 15:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij met 'ingrid-neigingen' dit: =>![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het meest treffende woord van deze BB is wel 'tenenkrommend'
Ik wist wel dat jij hem arrogant zou vindenquote:Op zondag 18 september 2005 15:16 schreef marky het volgende:
[..]
Day![]()
En dat terwijl hij toch best wel een arrogante klootzak is.
Heb het idee dat scanmanquote:
Roel is niet dom om het spelletje mee te spelen hij is zo dom dat hij het spelletje niet zietquote:Op zondag 18 september 2005 15:22 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Roel is niet arrogant, alleen dom om Dido's spelletje mee te spelen.
Misschien is een verklarende woordenlijst topic een idee...quote:
Niet goed wakker nog.quote:Op zondag 18 september 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met Ingrid neigingen bedoelde ik kots-neigingen (vanwege vannacht)
Maargoed, als je het uit moet leggen
Maar Dido hoeft toch geen huishoudelijk werk te verrichten? Zij is een meisje met status en staat eerste op de lijst en niet op de 2e of 3e plaats.quote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Anyway, heeft iemand Dido al eens zien afwassen in het huis?
Om maar even een ander onderwerp aan te snijden. Lieske is/was al een paar uur bezig met de afwas volgens mij.
Ze kan wel goed de vloer dweilen!quote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Om maar even een ander onderwerp aan te snijden. Lieske is/was al een paar uur bezig met de afwas volgens mij.
nee Dido heeft alleen in de zon gelegen op het bank ding gelegen en op de blauwe stoelen gezetenquote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft nog nooit iets in huis gedaanquote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is Roel wel echt verliefd op Didoosquote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Roel is niet dom om het spelletje mee te spelen hij is zo dom dat hij het spelletje niet ziet
als dat echt zo is dan is ie nog dommer dan ik dachtquote:Op zondag 18 september 2005 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is Roel wel echt verliefd op Didoos
(ik heb 'didoos' altijd al een keer op deze manier willen gebruiken)
Jawel, hij ziet het wel. Heeft het vannacht zelfs nog tegen haar gezegd. Maar die 2 spelen gewoon een spel met elkaar en het staat nu 1 - 1 (1 punt voor Roel omdat hij bij Lieske in bed kroop, 1 punt voor haar, omdat ze hem vannacht gedished heeft)quote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Roel is niet dom om het spelletje mee te spelen hij is zo dom dat hij het spelletje niet ziet
Wat 'n onzin. Hij heeft toch Linda gezoend, en is helemaal niet gedissed.quote:Op zondag 18 september 2005 15:26 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, hij ziet het wel. Heeft het vannacht zelfs nog tegen haar gezegd. Maar die 2 spelen gewoon een spel met elkaar en het staat nu 1 - 1 (1 punt voor Roel omdat hij bij Lieske in bed kroop, 1 punt voor haar, omdat ze hem vannacht gedished heeft)
zeldzame fotoquote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef BBscanner het volgende:
Uit de BB archieven; Dido aan het afwassen op dag 2![]()
[afbeelding]
Of te arrogant om zijn eigen domhied niet te zienquote:Op zondag 18 september 2005 15:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij hem arrogant zou vinden! Maar dat woordje vind ik meer van toepassing bij Miss 'ik ben een vrouw met status, daarom geil ik elke zaterdag Jan en alleman op' Dido.
Nee, Roel is niet arrogant, alleen dom om Dido's spelletje mee te spelen.
Heb je het gezien? Denk het niet, als ik het zo lees.quote:Op zondag 18 september 2005 15:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat 'n onzin. Hij heeft toch Linda gezoend, en is helemaal niet gedissed.
dag 2.. .toen viel ze idd nog mee... daarna ging ze zich pas gedragen als de huis-koninginquote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef BBscanner het volgende:
Uit de BB archieven; Dido aan het afwassen op dag 2![]()
[afbeelding]
heb je zeker gisteravond gemistquote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Wat is er Roel?"
Tanja heeft voor de eerste keer interesse in iemand anders????!
Naar mijn idee maandag dan kan het 'volk' nog 3 dagen sms tot donderdag!quote:Op zondag 18 september 2005 15:31 schreef schatje het volgende:
Nomineren zal dus wel weer een woensdag gebeuren.
ECHT????????????????????/quote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Wat is er Roel?"
tanja is gisteren omgewisseld voor een andere zwangere vrouw... de nieuwe tanja heeft zowaar wat sociale momentjesquote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Wat is er Roel?"
quote:Op zondag 18 september 2005 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
tanja is gisteren omgewisseld voor een andere zwangere vrouw... de nieuwe tanja heeft zowaar wat sociale momentjes
Sinds gisteravond is ze compleet anders... Zou het iets met Roel te maken hebben?quote:Op zondag 18 september 2005 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
tanja is gisteren omgewisseld voor een andere zwangere vrouw... de nieuwe tanja heeft zowaar wat sociale momentjes
En net vraagt ze het ook al aan Chantal!!quote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Wat is er Roel?"
Ja die goeie ouwe tijd met "Club Triest is Oke Ole Ole". Daar is nu weinig meer van over.quote:Op zondag 18 september 2005 15:34 schreef Darklight het volgende:
Toen was net die Club Triest opgericht, maar heb haar daarna nooit meer met Menno/Ingrid zien afwassen/koken/opruimen/schoonmaken
zie ziet roel als de ideale stiefvadervoorhetkindjequote:Op zondag 18 september 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sinds gisteravond is ze compleet anders... Zou het iets met Roel te maken hebben?
O jee, vind Tanja nu Roel ook al leukquote:Op zondag 18 september 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sinds gisteravond is ze compleet anders... Zou het iets met Roel te maken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |