"sprak de plank"quote:Op zondag 18 september 2005 14:43 schreef MissTiger het volgende:
Dido "ik begin een dikke buik te krijgen"
In bezopen toestand een fles over de schutting gegooid.quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat heeft Roel nou gedaan??
quote:Op zondag 18 september 2005 14:44 schreef MissX het volgende:
Ze is vannacht in het bubbelbad gewoon bezwangerd van Menno door al dat zaad wat daar in rond dreef
en rob ondertussen maar volhouden dat de andere bewoners nog nooit iets hebben meegemaaktquote:Op zondag 18 september 2005 14:53 schreef Pinball het volgende:
Elke keer als ik hoop dat de "Weet je wat ik heb meegemaakt?"-verhalen op zijn heeft Dido er nog eentje over
Welke billen?quote:Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
Roel tegen Dildo: "Je billen worden niet zo mooi van die onderbroek die je aanhebt"
Toch was Dido's antwoord ook wel OK: "Dan kijk je toch lekker niet."quote:Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
Roel tegen Dildo: "Je billen worden niet zo mooi van die onderbroek die je aanhebt"
Is vast weer over nagedachtquote:Op zondag 18 september 2005 14:58 schreef BBscanner het volgende:
De IJs-Koningin doet een schoonheids slaapje![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |