zou het echt? tot nu toe is BB erg vriendelijk vind ikquote:Op zondag 18 september 2005 14:18 schreef regenworm het volgende:
Er komt een behoorlijke sanctie aan.
Vaas stuk, bier flesje over de schutting, fluisteren
fluisteren mag nietquote:Op zondag 18 september 2005 14:23 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Die eerste 2 kan ik inkomen, maar een sanctie voor fluisteren? Bovendien, wat valt er onder fluisteren, zachtjes praten mag wel?![]()
Het is fluisteren zodra de regie het niet meer kan verstaan.quote:Op zondag 18 september 2005 14:23 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Die eerste 2 kan ik inkomen, maar een sanctie voor fluisteren? Bovendien, wat valt er onder fluisteren, zachtjes praten mag wel?![]()
Ja, maar toen had ze het inderdaad al té vaak gezegdquote:Op zondag 18 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Ze schijnt ook te hebben gezegd dat ze drijfnat van hem werd. Later maakte ze ervan dat ze bedoelde dat het van het water in de jacuzzi kwam.![]()
Na de eerste indruk lijkt me niet meer echt van toepassing in zake deze...quote:Op zondag 18 september 2005 14:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
BB5 - Favorieten-lijstjes na de eerste indruk
Deze opmerking kwam die voor of na dat dido zijn dikke pik had gezien.quote:Op zondag 18 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze schijnt ook te hebben gezegd dat ze drijfnat van hem werd. Later maakte ze ervan dat ze bedoelde dat het van het water in de jacuzzi kwam.![]()
Oh, sorryquote:Op zondag 18 september 2005 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Na de eerste indruk lijkt me niet meer echt van toepassing in zake deze...
Dan vind ik dat de regie het geluid van de streams wel eens mag nakijken, ik hoor ze anders vaak genoeg 'fluisteren'quote:Op zondag 18 september 2005 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is fluisteren zodra de regie het niet meer kan verstaan.
Als je langer dan 2 uur nuchter bent moet je eruitquote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Ik merk al weer dat drank de meeste sfeer in het huis brengt, ik stel dan ook voor dat Talpa komt met: Big Party, eigenlijk hetzelfde als BB, maar dan met massa's drank en luide muziek![]()
Misschien ergens in de badkamer wat coke en XTC verstoppen
quote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, sorry![]()
In dat geval: kanker op met je kutlijstje, dit is "Reageer op: Commentaar op de streams deel 249"![]()
Beter?
quote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, sorry![]()
In dat geval: kanker rot op met je kutlijstje, dit is "Reageer op: Commentaar op de streams deel 249"![]()
Beter?
Darling, deze verschuiving in favorieten is een reactie op de livestreams dus lijkt me prima gepast.quote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, sorry![]()
In dat geval: kanker op met je kutlijstje, dit is "Reageer op: Commentaar op de streams deel 249"![]()
Beter?
Dido lijkt me idd wel het typje dat mensen via msn gaat zitten opgeilen, maar als het er op aankomt niet thuis geeftquote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef Kokstra het volgende:
BREAKING NEWS
Dido vindt MSN leuk. Menno heeft iedereen geblokkeerd.
Tot zover dit bulletin.
hij is LIEFFFFquote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tanja het beste Ralph als bevallingsmaatje kan pakken. Wat is die kerel gek van kinderen zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |