Slimmerikquote:Op zondag 18 september 2005 15:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie staat er op 12 dan?
Bij mij staan op dit moment Dido, Naat, Chantal en Menno onderaan.... Dus Tanja kan er nog wel ff tegen....
dan zijn er toch nog 12 over juistquote:Op zondag 18 september 2005 15:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Slimmerik, 12 mensen zijn er niet meer, Rikkert is naar huis
![]()
Er zaten er 13 in, 12 + Ralph. Dus nu inderdaad weer 12...quote:Op zondag 18 september 2005 15:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Lieve schat ze zijn nu nog steeds met z'n twaalven... Rikkert was nr 13quote:Op zondag 18 september 2005 15:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Oh nou dan is Tanja nu nr 12 en het positieve voor haar is, dat ze een stabiele plek in m'n lijst heeftquote:Op zondag 18 september 2005 15:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat ze zijn nu nog steeds met z'n twaalven... Rikkert was nr 13
Dat idee heb ik ook en dat terwijl ik niet snel van wijvennijd spreek.quote:Op zondag 18 september 2005 15:54 schreef Gert het volgende:
Maar Dido wordt momenteel nog meer en nog massaler gehaat; vooral door lelijke jaloerse wijven en door onooglijke mannetjes die zelf nooit zo'n lekker chickie zullen krijgen, vermoed ik.
70 kilo is voor een vrouw toch niet echt zwaarquote:Op zondag 18 september 2005 15:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook en dat terwijl ik niet snel van wijvennijd spreek.
Mensen kunnen zo heerlijk jaloers zijn als ze zelf een wijf van 70kg op de bank hebben zitten of zelf 70 kg wegen![]()
Vind ik wel en zeker als die vrouwen dan meestal 1.65m zijnquote:Op zondag 18 september 2005 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
70 kilo is voor een vrouw toch niet echt zwaarIk vind Dido ook irritant en dat heeft niets met jaloezie te maken...
70 kilo is aardig wat voor een vrouw.quote:Op zondag 18 september 2005 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
70 kilo is voor een vrouw toch niet echt zwaarIk vind Dido ook irritant en dat heeft niets met jaloezie te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |