Heb je haar s'nachts nog gehoord (gesprek met Ralph) ná dat muziek gebeuren?quote:Op zondag 18 september 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
walgelijk om toe te geven.... maar deze nieuwe tanja is redelijk te verdragen idd....
Yep, dat gesprek heb ik idd gehoord, heeft haar weer een paar puntjes gekost ook... Maar al met al zit er een stijgende lijn in....quote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb je haar s'nachts nog gehoord (gesprek met Ralph) ná dat muziek gebeuren?
Volgens mij niet, anders was ze niet in je lijstje gestegen![]()
dat gesprek heb ik idd niet gehoord, ik was te geconcentreerd op de jaccuziquote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bij mij staat ze op nr 11 en dat zal ook niet veranderenquote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, dat gesprek heb ik idd gehoord, heeft haar weer een paar puntjes gekost ook... Maar al met al zit er een stijgende lijn in....
quote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef teamlead het volgende:
vrouwenlogica:
Ingrid "als ik 1 keer nee zeg, zijn ze meteen weg. Dan denk ik: probeer het nog 1 of 2 keer"
Wie staat er op 12 dan?quote:Op zondag 18 september 2005 15:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bij mij staat ze op nr 11 en dat zal ook niet veranderen![]()
Ze kan niet eens Nike's voor de kleine kopen...quote:Op zondag 18 september 2005 15:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Was ze toen tenminste weer zichzelf?
Wat is er dan aan haar te mogen??quote:Op zondag 18 september 2005 15:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik snap niet dat de mensen hier Chantal niet mogen :S
quote:Op zondag 18 september 2005 15:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik snap niet dat de mensen hier Chantal niet mogen :S
Ondanks dat moet ik toegeven dat ze bij mij ook bescheiden gestegen is.quote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
Ze heeft als vanouds een uur lopen zeiken, wat Ralph ook zei, overal een negatieve draai aan geven en ook weer 100 keer gezegd, dat ze de zwangerschap niet wilt en wilde.quote:Op zondag 18 september 2005 15:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat gesprek heb ik idd niet gehoord, ik was te geconcentreerd op de jaccuziIk ben pas weer naar de woonkamer gegaan toen roel wakker werd...
Was ze toen tenminste weer zichzelf?
arm kind.. een leven zonder Nike.....quote:Op zondag 18 september 2005 15:50 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ze kan niet eens Nike's voor de kleine kopen...![]()
Tanja stond op mijn lijstje ergens onder plankton en TBS'ers. Die kan nog best een paar puntjes stijgen voor ze in de buurt komt van snollen als Nathalie.quote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |