Neuh dat is niet heftig genoeg...quote:Op zondag 18 september 2005 13:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Idee.
Dido tegen menno ga jouw wat heb je toch een lekkere dikke luk
Wordt hij stijf van mij
Zoiets denk ik ook ja.quote:Op zondag 18 september 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh dat is niet heftig genoeg...
Zal meer iets zijn in de trend van: Ik ben supergeil, als de camera's er niet waren zou ik nu met je gaan neuken....
Speculatie, maar ik durf er wel geld op te zetten. Ik hoorde zelf:quote:Op zondag 18 september 2005 13:35 schreef Gert het volgende:
Wat heeft Dido dan gedaan bij Menno?
Ik heb gisteren alleen gezien dat ze Menno zat te teasen, maar haar hoofd wegdraaide op het moment dat hij (!) haar wilde zoenen.
Wat heb ik gemist dan? E is iets gezegd over 'voelen aan een lul'? Of is dat alleen speculatie?
Ingrid weet volgens mij nog van niets....quote:Op zondag 18 september 2005 13:45 schreef teamlead het volgende:
mogguh..ff bijlezen hoor...
ik voel me verdomme alsof ik zelf gezopen heb.![]()
Heeft ingrid dido al gewurgd?
BB moet wat beelden van gisteren aan de bewoners laten zien....quote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Flyduck het volgende:
het lijkt wel alsof er gewoon geen ruzie kan komen daar,.. wat moet er nou gebeuren voordat het is een keer los gaat
Waarover moet er ruzie komen dan? Hooguit Ingrid met Dido en Nathalie, aangezien die laatste twee wel érg geil met Menno aan het doen waren.quote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Flyduck het volgende:
het lijkt wel alsof er gewoon geen ruzie kan komen daar,.. wat moet er nou gebeuren voordat het is een keer los gaat
Iemand?quote:Op zondag 18 september 2005 13:39 schreef Wilbert87 het volgende:
Hallo, hallo. Hier nog een grote BB-fan. Ik zal me even voorstellen![]()
Ik ben Kattie, het vriendinnetje van Wilbert. En we zijn heel gelukkig samen.![]()
Maar ik vroeg me af: Wie heeft allerlei screenshots van alle BB-mannen in hun blote piemel?![]()
![]()
Al een half uur ofzo. Die zit mee te kletsen in de tuin. Het gaat nu over wat er gebeurt bij een exit en wat wel en niet mag.quote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Rianne84 het volgende:
is Lieske al eens wakker?
Wacht maar. Donderdag zjin de 'algemene' peuken op. Dan komen de stiekeme pakjes en peukjes tevoorschijn en zit ik er klaar voorquote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Flyduck het volgende:
Daar is een speciaal topic voor. Ga daar eens neuzen zou ik zeggenquote:
kwestie van tijd, roddel tante chantal is nog niet klaar met haar werk.quote:Op zondag 18 september 2005 13:47 schreef Flyduck het volgende:
Ja, maar heel veel staan er daar niet. Bijvoorbeeld ik heb Menno naakt gezien, maar daar staat hij niet. Heeft er iemand trouwens al gemasturbeerd net als ons Ruudje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |