Ingrid of Nathalie kent Pascal uit een eerdere BB, volgens mij Nathaliequote:Op zondag 18 september 2005 13:19 schreef mark_03 het volgende:
Pascal van een eerdere BB een vriend van Joost. Of begreep ik dat niet goed?
weet het niet lieske laat niet het achterste van haar tong zien op dit moment.quote:Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Lieske wakker en er schijnt dus toch niets aan de hand te zijn. Ze doet ook gewoon vriendelijk tegen Linda. Volgens Lieske zelf had ze erge maagpijn (waar meerdere bewoners last van hadden blijkbaar) en is ze daarom in bed gegaan.
Al een tijdje hoorquote:Op zondag 18 september 2005 13:26 schreef markna het volgende:
lies wakker
Een vriend van Joost, de vriend van Nathalie dacht ik.quote:Op zondag 18 september 2005 13:23 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ingrid of Nathalie kent Pascal uit een eerdere BB, volgens mij Nathalie
Zou kunnen, Nathalie heeft weleens verteld dat ze die Pascal uit een eerdere BB kendequote:Op zondag 18 september 2005 13:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Een vriend van Joost, de vriend van Nathalie dacht ik.
Om het ff ingewikkeld te houden
Ze reageerde ook prima op Linda, die spijt had van haar actie met Roel. Toen het gisteren gebeurde, veranderde er ook niets aan LIeske. Die danste gewoon vrolijk door. Dit in tegenstelling tot Dido, die meteen "Nééééééééé" riep.quote:Op zondag 18 september 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
weet het niet lieske laat niet het achterste van haar tong zien op dit moment.
Roel staat straks wel in zijn hemd als lieske tegen roel gaat aanliggen.
Ik zou het juist wel stoer vinden als Lieske dat juist doet. Dan geeft ze aan dat het de vorige keren wat haar betreft ook niet voorstelde, en dat ze er schijt aan heeft met wie Roel zoent.quote:Op zondag 18 september 2005 13:26 schreef regenworm het volgende:
weet het niet lieske laat niet het achterste van haar tong zien op dit moment.
Roel staat straks wel in zijn hemd als lieske tegen roel gaat aanliggen.
Ze zit buiten bij de groep.quote:Op zondag 18 september 2005 13:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is weer zoek, zit niet bij roel in de buurt.
Precies. Het boeide haar voor geen meter.quote:Op zondag 18 september 2005 13:30 schreef Pinball het volgende:
ik heb haar gisteren goed in de gaten gehouden, en haar niet 1 keer op een teleurgestelde uitdrukking kunnen betrappen.
Dat vind ik dan toch wel weer knap van haar. Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudtquote:Op zondag 18 september 2005 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Het boeide haar voor geen meter.
Toen lieske die vrijparty zag: keek ze heel erg verbaasd.quote:Op zondag 18 september 2005 13:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zou het juist wel stoer vinden als Lieske dat juist doet. Dan geeft ze aan dat het de vorige keren wat haar betreft ook niet voorstelde, en dat ze er schijt aan heeft met wie Roel zoent.
Hoewel ik eigenlijk wel denk dat ze van binnen wel baalt, maar ik heb haar gisteren goed in de gaten gehouden, en haar niet 1 keer op een teleurgestelde uitdrukking kunnen betrappen.
Daarmee zeg je dus dat je denkt dat ze gek op hem is volgens mij. Dat lijkt me niet, aangezien Lieske geen moeite heeft met wat zoenen in het huis en dat had ze dan al lang gedaan. Ik denk dat Lieske (helaas) niet verliefd is op Roel en dat het haar daarom echt niets kan schelen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch wel weer knap van haar. Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt!
Moggu .ik ben er mee bezig maar de verwachtingen zijn hooggespannen ik hoop dat ik daar aan kan voldoenquote:Op zondag 18 september 2005 12:24 schreef flugeltje het volgende:
Zitten er trouwens nog meer mensen te springen om de 'flakkie-versie' van de gebeurtenissen van gisterenavond?
Heb ook niks gezien, omdat één van de camera's nat wasquote:Op zondag 18 september 2005 13:35 schreef Gert het volgende:
Wat heeft Dido dan gedaan bij Menno?
Ik heb gisteren alleen gezien dat ze Menno zat te teasen, maar haar hoofd wegdraaide op het moment dat hij (!) haar wilde zoenen.
Wat heb ik gemist dan? E is iets gezegd over 'voelen aan een lul'? Of is dat alleen speculatie?
Het gesprek in de kamer begon ermee dat Dido iets heftigs schijnt te hebben gezegd in Menno's oor. Het had iets met supergeil te maken. Volgens Menno straalde de geilheid op dat moment ook uit Dido's ogen. Dido wil dat ze nooit of te nimmer zullen herhalen wat ze die nacht gezegd heeft tegen Menno.quote:Op zondag 18 september 2005 13:35 schreef Gert het volgende:
Wat heeft Dido dan gedaan bij Menno?
Ik heb gisteren alleen gezien dat ze Menno zat te teasen, maar haar hoofd wegdraaide op het moment dat hij (!) haar wilde zoenen.
Wat heb ik gemist dan? E is iets gezegd over 'voelen aan een lul'? Of is dat alleen speculatie?
vast welquote:Op zondag 18 september 2005 13:36 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Moggu .ik ben er mee bezig maar de verwachtingen zijn hooggespannen ik hoop dat ik daar aan kan voldoen![]()
Idee.quote:Op zondag 18 september 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gesprek in de kamer begon ermee dat Dido iets heftigs schijnt te hebben gezegd in Menno's oor. Het had iets met supergeil te maken. Volgens Menno straalde de geilheid op dat moment ook uit Dido's ogen. Dido wil dat ze nooit of te nimmer zullen herhalen wat ze die nacht gezegd heeft tegen Menno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |