quote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef b0ng het volgende:
[..]
een paar bakstenen in de nek van dido/rob/nathalie.
quote:Op zondag 18 september 2005 13:10 schreef Falco het volgende:
PHVRW stond er op het vliegtuig, poeh!
Of op het enige been van Robquote:Op zondag 18 september 2005 13:11 schreef Darklight het volgende:
Waarom stort dat vliegtuigje niet neer, op het hoofd van Dido
uit anonieme bronnen heb ik gehoord dat ze zo een bunkerbuster naar beneden gooienquote:Op zondag 18 september 2005 13:14 schreef Flyduck het volgende:
misschien droppen ze een extra been voor Rob ...
quote:Op zondag 18 september 2005 13:15 schreef Flyduck het volgende:
Ze zouden eigenlijk dat been van Rob moeten laten pimpen bij mooi weer de leeuw
ph = nederland en dan de andere code is de code van het vliegtuig..... nou nou.quote:Op zondag 18 september 2005 13:10 schreef Falco het volgende:
PHVRW stond er op het vliegtuig, poeh!
leeft hij nogquote:Op zondag 18 september 2005 13:16 schreef ChantalC het volgende:
Vliegtuigje? toch niet Willibrord Frequin he?
Maar ik denk dat Dido iets verder is gegaan bij Menno dan goed voor haar is, en goed aan zijn lul heeft lopen voelen. Dat is niet echt een verhaal wat ze als 'meisje met klasse' rond wil laten gaan.quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef sam_the_man het volgende:
Ik denk van wel, net als dat Roel verhaal ze vindt het té stoer van zichzelf om dat voor zich te houden. "Naat ik heb Menno nog moeten tegen houden! Anders was Ingrid waarschijnlijk het huis uit gegaan..."
Ze maakt haar eigen rol gewoon wat kleiner....quote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Dido iets verder is gegaan bij Menno dan goed voor haar is, en goed aan zijn lul heeft lopen voelen. Dat is niet echt een verhaal wat ze als 'meisje met klasse' rond wil laten gaan.
Vandaar. Als het echt een opschepverhaal zou zijn was ik het zonder meer met je eens dat het alleen maar geheim zou zijn tot Dido een keer alleen is met Nathalie.
ze is dus zelf net zo schuldig als waar ze roel van beschuldigtquote:Op zondag 18 september 2005 13:17 schreef Pinball het volgende:
Maar ik denk dat Dido iets verder is gegaan bij Menno dan goed voor haar is, en goed aan zijn lul heeft lopen voelen. Dat is niet echt een verhaal wat ze als 'meisje met klasse' rond wil laten gaan.
Vandaar. Als het echt een opschepverhaal zou zijn was ik het zonder meer met je eens dat het alleen maar geheim zou zijn tot Dido een keer alleen is met Nathalie.
Lijkt me wel wat erger, aangezien Menno toch zo ongeveer de vriend van haar 'vriendin' Ingrid is.quote:Op zondag 18 september 2005 13:22 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
ze is dus zelf net zo schuldig als waar ze roel van beschuldigd
en maar lopen verkondigen dat ze zo trots is op zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |