Ik vraag me toch af of ze dat gaat doen. Ik weet niet of ze Nathalie zo erg vetrouwt, denk het niet eigenlijk. Bitches onder elkaarquote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef sam_the_man het volgende:
Dido: echt er nooit meer over hebben, ook geen steken onderwater.
Dus we hoeven alleen maar te wachten tot ze met nathalie gaat roddelen.
Ik denk van wel, net als dat Roel verhaal ze vindt het té stoer van zichzelf om dat voor zich te houden. "Naat ik heb Menno nog moeten tegen houden! Anders was Ingrid waarschijnlijk het huis uit gegaan..."quote:Op zondag 18 september 2005 13:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of ze dat gaat doen. Ik weet niet of ze Nathalie zo erg vetrouwt, denk het niet eigenlijk. Bitches onder elkaar![]()
linda en roelquote:Op zondag 18 september 2005 13:02 schreef sannuh het volgende:
menno en dido het volgende stel
dido denkt dat ze erg populair is?quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Ik denk van wel, net als dat Roel verhaal ze vindt het té stoer van zichzelf om dat voor zich te houden. "Naat ik heb Menno nog moeten tegen houden! Anders was Ingrid waarschijnlijk het huis uit gegaan..."
Als ze Linda laten weten dat Bart er geen enkel probleem mee heeft gaan volgens mij de remmen direct los...quote:
Naja intens haten is overdreven, ik denk eerder dat natte lie zich irriteert aan dido (net als iedereen hier)quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef Falco het volgende:
Dido en Nathalie zijn echt twee vrouwen onder elkaar die voor de buitenwereld het prima met elkaar kunnen vinden en hartsvriendinnen lijken, maar stiekum elkaar intens haten.
ze voeren elkaar dronken om zo elkaar domme dingen te laten doen..quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Naja intens haten is overdreven, ik denk eerder dat natte lie zich irriteert aan dido (net als iedereen hier)
quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Naja intens haten is overdreven, ik denk eerder dat natte lie zich irriteert aan dido (net als iedereen hier)
Onur Air komt overquote:Op zondag 18 september 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:
Misschien gaat dat vliegtuig wel wat droppen...
een paar bakstenen in de nek van dido/rob/nathalie.quote:Op zondag 18 september 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:
Misschien gaat dat vliegtuig wel wat droppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |