Ik ga in ieder geval niets plannen voor volgende week zaterdag....quote:Op zondag 18 september 2005 12:41 schreef Falco het volgende:
Ik snap het ook nog steeds niet. Zoveel drank hadden ze niet op en zo goed kennen ze elkaar ook niet, maar waarom laten ze zich dan wel zo enorm gaan terwijl de camera's draaien? Hoogst merkwaardig gewoon, maar wel zeer vermakelijk. Ik ben benieuwd naar de uitzending van morgen!
Speculatie. De beelden laten zien dat Menno diverse malen probeert om Dido te zoenen. Niet andersom. Al zat Dido wel enorm te teasen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Dido wil het er niet meer over hebben, nóóit meer.
Ze heeft duidelijk erg met Menno liggen geilen en vanalles in zijn oor gefluisterd.
Als je trouwens half kijkt naar die avatar van jou, dan lijkt het net alsof de hand van bijvoorbeeld Dido (lichte gedeelte) de piemol van Menno wilt aanrakenquote:Op zondag 18 september 2005 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ver gezakt zijn roel en dido, iets gestegen is tanja, ralph gewoon weer omhoog gegaan en de rest is echt een grote puinzooi nu
Ik heb godsgruwelijk zitten genieten gisteren... Dit soort dingen gebeuren idd gewoon als je zoveel mensen dronken bij elkaar zet... (kan mezelf nog wel een weekendje centerparcs herinneren met een hoop dronken vrijgezellen bij elkaar)quote:Op zondag 18 september 2005 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Speculatie. De beelden laten zien dat Menno diverse malen probeert om Dido te zoenen. Niet andersom. Al zat Dido wel enorm te teasen.
Er zitten wel een hoop bekrompen figuren hier op FOk zeg. Schande wordt er van gesproken als mensen zin hebben in zoenen, Roel was walgelijk en Menno een lul, en Dido een slet. Jezus zeg, ze zijn single en zitten op zaterdagavond met een hoop drank op bij elkaar in huis. Logisch dat het dan een beetje los gaat. Wat moeten ze dán doen: elkaar uit de bijbel voor gaan lezen of zo?
Menno zei zelf even geleden dat ze iets in zijn oor fluisterde over 'geil' en dat er meer uit haar ogen droop dan water alleen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:42 schreef Gert het volgende:
Speculatie. De beelden laten zien dat Menno diverse malen probeert om Dido te zoenen. Niet andersom. Al zat Dido wel enorm te teasen.
""Zoveel drank hadden ze niet op?"quote:Op zondag 18 september 2005 12:41 schreef Falco het volgende:
Ik snap het ook nog steeds niet. Zoveel drank hadden ze niet op en zo goed kennen ze elkaar ook niet, maar waarom laten ze zich dan wel zo enorm gaan terwijl de camera's draaien? Hoogst merkwaardig gewoon, maar wel zeer vermakelijk. Ik ben benieuwd naar de uitzending van morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |