En niet alleen even perongeluk denk ik, anders zou ze er niet zo'n punt van maken.quote:Op zondag 18 september 2005 12:49 schreef sannuh het volgende:
ze heeft zijn stijve gevoeld
Ze zijn beide duidelijk te ver gegaan gisteren (met elkaar) en willen het er beide vanaf nu nooit meer over hebben. Het mag biet bekend worden en daar wil vooral Dido alles aan doen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
HAdden menno en dido nu "ruzie"?
?Volgens mij nomineren ze morgen (1 persoon).quote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef Falco het volgende:
Wel jammer dat ze donderdag gaan nomineren. Er zullen dan wel exits zijn waar er twee tegelijk het huis uitmoeten
.
Ze willen het geluid nog weleens opkrikken in de uitzending, desnoods met ondertiteling.quote:Op zondag 18 september 2005 12:49 schreef markna het volgende:
fluisteren zou verboden moeten worden
De hele tijd gezeik was het uren lang door over het zelfde, en Roel probeerde Dido steeds te bekken zei moest hem echt van haar af duwen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
HAdden menno en dido nu "ruzie"?
Ow sorry je vroeg menno en dido, nee die waren gewoon elkaar aan het op geilen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
De hele tijd gezeik was het uren lang door over het zelfde, en Roel probeerde Dido steeds te bekken zei moest hem echt van haar af duwen.
als het echt zo extreem is zenden ze t niet uit denk ikquote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze willen het geluid nog weleens opkrikken in de uitzending, desnoods met ondertiteling.
Ze kennen elkaar maar hooguit een maandquote:Even voor de duidelijkheid, die opmerking was niet van mij, maar van iemand die onder mijn naam zit. Tuurlijk vind ik Linda geen kutwijf!! Linda is gewoon een top meid en gaat het nog lang uithouden daar!
Verder wil ik even zeggen dat wij officieel helemaal geen relatie hebben, maar dat we gewoon erg close waren 'n maand voordat ze vertrok. Ik vind het helemaal niet erg dat ze gezoend heeft met Roel als mensen dat soms denken.
Het is een vleeslul waarschijnlijk.quote:Op zondag 18 september 2005 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aan mijn avatar is echt wel te zien dat menno een erectie had hoor, dat is geen gewone slappe piemol, dat is een piemol na een erectie, of tussen twee erecties in is in dit geval meer waarschijnlijk.
quote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef sam_the_man het volgende:
Dido: echt er nooit meer over hebben, ook geen steken onderwater.
Dus we hoeven alleen maar te wachten tot ze met nathalie gaat roddelen.
Lijkt me sterk. De mensen moeten weer een week gaan bellen (meer inkomsten), dus ik verwacht dat de nominaties in ieder geval pas donderdag bekend wordt gemaakt in de live.quote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef Dynabite het volgende:
[..]
?Volgens mij nomineren ze morgen (1 persoon).
Maar dan nog...quote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Het is een vleeslul waarschijnlijk.
Voor anderen is het dan tijd om zwanger te wordenquote:Op zondag 18 september 2005 12:55 schreef Falco het volgende:
Van de fansite van Linda (DakotaRoosendaal). Dit zegt Bart:
[..]
Ze kennen elkaar maar hooguit een maand, dus zo heel ernstig was het weer niet.
quote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef sam_the_man het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. De mensen moeten weer een week gaan bellen (meer inkomsten), dus ik verwacht dat de nominaties in ieder geval pas donderdag bekend wordt gemaakt in de live.
Nu maar hopen dat deze live uitzending wel goed gaat.quote:Op zondag 18 september 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. De mensen moeten weer een week gaan bellen (meer inkomsten), dus ik verwacht dat de nominaties in ieder geval pas donderdag bekend wordt gemaakt in de live.
Of in de re-live van vrijdag...quote:Op zondag 18 september 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of ze dat gaat doen. Ik weet niet of ze Nathalie zo erg vetrouwt, denk het niet eigenlijk. Bitches onder elkaarquote:Op zondag 18 september 2005 12:53 schreef sam_the_man het volgende:
Ik denk van wel, net als dat Roel verhaal ze vindt het té stoer van zichzelf om dat voor zich te houden. "Naat ik heb Menno nog moeten tegen houden! Anders was Ingrid waarschijnlijk het huis uit gegaan..."quote:Op zondag 18 september 2005 13:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of ze dat gaat doen. Ik weet niet of ze Nathalie zo erg vetrouwt, denk het niet eigenlijk. Bitches onder elkaar![]()
linda en roelquote:Op zondag 18 september 2005 13:02 schreef sannuh het volgende:
menno en dido het volgende stel
dido denkt dat ze erg populair is?quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Ik denk van wel, net als dat Roel verhaal ze vindt het té stoer van zichzelf om dat voor zich te houden. "Naat ik heb Menno nog moeten tegen houden! Anders was Ingrid waarschijnlijk het huis uit gegaan..."
Als ze Linda laten weten dat Bart er geen enkel probleem mee heeft gaan volgens mij de remmen direct los...quote:
Naja intens haten is overdreven, ik denk eerder dat natte lie zich irriteert aan dido (net als iedereen hier)quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef Falco het volgende:
Dido en Nathalie zijn echt twee vrouwen onder elkaar die voor de buitenwereld het prima met elkaar kunnen vinden en hartsvriendinnen lijken, maar stiekum elkaar intens haten.
ze voeren elkaar dronken om zo elkaar domme dingen te laten doen..quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Naja intens haten is overdreven, ik denk eerder dat natte lie zich irriteert aan dido (net als iedereen hier)
quote:Op zondag 18 september 2005 13:06 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Naja intens haten is overdreven, ik denk eerder dat natte lie zich irriteert aan dido (net als iedereen hier)
Onur Air komt overquote:Op zondag 18 september 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:
Misschien gaat dat vliegtuig wel wat droppen...
een paar bakstenen in de nek van dido/rob/nathalie.quote:Op zondag 18 september 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:
Misschien gaat dat vliegtuig wel wat droppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |