Opmerkelijk, dat heeft Tanja nou ook, het missen van de essentie. Tanja is gefrustreerd omdat ze een dochter krijgt ipv een zoon (en dit is maar 1 voorbeeld), dat kind heeft liefde nodig, maar Tanja denkt aan Nikes... Tuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2005 12:29 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Wat?
Nou bijna iedereen.
Ik heb het gemist helleu, wat is je point?
Dat kúnnen ze gewoon niet negeren.quote:Op zondag 18 september 2005 12:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze het idd wél goed uitzenden...
Op de site van Talpa is er namelijk niets over terug te vinden....
Zoals ik al zei, ik heb dat gemist (heel veel beelden van Tanja).quote:Op zondag 18 september 2005 12:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Opmerkelijk, dat heeft Tanja nou ook, het missen van de essentie. Tanja is gefrustreerd omdat ze een dochter krijgt ipv een zoon (en dit is maar 1 voorbeeld), dat kind heeft liefde nodig, maar Tanja denkt aan Nikes... Tuurlijk.![]()
Ik denk dat vooral Roel, Nathalie en Menno er erg om zouden lachen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:38 schreef Lolalala het volgende:
Ik denk dat als iedereen een half uur beeld zou mogen zien van de afgelopen week, dat ze zich allemaal heel erg in zouden houden. En schamen.
Dus bewaren we dat tot ze eruit zijn.quote:Op zondag 18 september 2005 12:38 schreef Lolalala het volgende:
Ik denk dat als iedereen een half uur beeld zou mogen zien van de afgelopen week, dat ze zich allemaal heel erg in zouden houden. En schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |