Konden we dat ook maar tegen jouw heldin zeggen.quote:
Ach, iedereen die jong is en zwanger is wil Nike-jes voor haar baby.quote:Op zondag 18 september 2005 12:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat verschillende Tanja's, die van gisteren met Roel was wel ok, maar die van gisteren met Ralph was weer een stuk minder met d'r 'ik wil ook gewoon nike schoentjes voor mijn kind kunnen kopen'-houding.
De Tanja die asbakken aan het leegrapen was voor een peukje was ook niet echt een topperquote:Op zondag 18 september 2005 12:24 schreef Marrije het volgende:
Er zijn nogal wat verschillende Tanja's, die van gisteren met Roel was wel ok, maar die van gisteren met Ralph was weer een stuk minder met d'r 'ik wil ook gewoon nike schoentjes voor mijn kind kunnen kopen'-houding.
Als ik een kind zou krijgen zou ik ook in staat willen zijn om zoals tanja zei mexx kleertjes kunnen kopen en nike schoentjesquote:Op zondag 18 september 2005 12:26 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ach, iedereen die jong is en zwanger is wil Nike-jes voor haar baby.
quote:Op zondag 18 september 2005 12:26 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ach, iedereen die jong is en zwanger is wil Nike-jes voor haar baby.
Lieske is verreweg de leukste van de dames inderdaad, maar niemand kan aan King Ralph tippen. Als ze dat van gisteren goed uitzenden, kan hem de overwinning haast niet meer ontgaan.quote:Op zondag 18 september 2005 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Konden we dat ook maar tegen jouw heldin zeggen.![]()
Maar dan moeten ze het idd wél goed uitzenden...quote:Op zondag 18 september 2005 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske is verreweg de leukste van de dames inderdaad, maar niemand kan aan King Ralph tippen. Als ze dat van gisteren goed uitzenden, kan hem de overwinning haast niet meer ontgaan.
Ralph
Ben ik ff blij dat er geen geluid bij zit...quote:Op zondag 18 september 2005 12:23 schreef Pinball het volgende:
Nathalie krijgt te horen wat ze met die pollepel en Rob gedaan heeft
[afbeelding]
Klasse dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |