is het zo shocking dan wat ik zeg? hihihiquote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mijn monitorfabrikant is je dankbaar voor de nieuwe bestelling![]()
[edit]
Koffie én worstebroodje eroverheen
[/edit]
Ze reageert op alles die wordt straks helemaal gekquote:Op zondag 18 september 2005 14:06 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Riepen ze nou Dido? Ik hoorde Dido! Dido, fucking you"
quote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef Darklight het volgende:
haha Dido wordt uitgescholden vanachter de schutting
Wat riepen ze dan?quote:Op zondag 18 september 2005 14:07 schreef Darklight het volgende:
haha Dido wordt uitgescholden vanachter de schutting
ik stelde me dat echt voor. Fucking hilarischquote:Op zondag 18 september 2005 14:08 schreef MissTiger het volgende:
is het zo shocking dan wat ik zeg? hihihi![]()
hahaha het zal me trouwens niks verbazen als het nog klopt ook dat ze dit gezegd heeft haha. Maar goed dat is weer een ander topic.quote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
ik stelde me dat echt voor. Fucking hilarisch
quote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef Pinball het volgende:
Oh, en Lieske deed haar 3-seconden dansje net weer even.
Geweldig om te zien allemaal. Velen hier dachten dat ze liefdesverdriet zou hebben en dat het huilen zou worden. Niets van dat allesquote:Op zondag 18 september 2005 14:10 schreef Pinball het volgende:
Oh, en Lieske deed haar 3-seconden dansje net weer even.
dido heeft een gespleten persoonlijkheid.quote:Op zondag 18 september 2005 14:11 schreef teamlead het volgende:
dido zit weer lekker schijnheilig te doen.. ze zou nooit zomaar het vriendje van iemand anders inpikken.....
yeah right... tot dat ze genoeg wijn opheeft..... sloerie....
Ze is veel sterker dan dat ik gedacht had.quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig om te zien allemaal. Velen hier dachten dat ze liefdesverdriet zou hebben en dat het huilen zou worden. Niets van dat alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |