Dan gaan de remmen los hè ... en zie je vaak de ware aard van mensen.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Katth het volgende:
[..]
Ze hadden er wel een lading drank voor nodig.
Ze is dan ook een meisje met status.quote:Op zondag 18 september 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Dido is écht een gemakstrutje hoor....
Ralph, wil jij zometeen even naar het zwembad kijken. Dat is heel vies....
Of zoiets als "hee geile beer, ik ben vroeger ook een man geweest, wind jou dat op?"quote:Op zondag 18 september 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh dat is niet heftig genoeg...
Zal meer iets zijn in de trend van: Ik ben supergeil, als de camera's er niet waren zou ik nu met je gaan neuken....
Dit komt omdat het nog een groep isquote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef Katth het volgende:
[..]
Ze hadden er wel een lading drank voor nodig.
Yep...quote:Op zondag 18 september 2005 13:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah, na het zwembroek gebeuren in de woonkamer bedoel je![]()
Muhahahahha! Ben benieuwd wat Menno in zon geval geantwoord had!quote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef MissTiger het volgende:
[..]
Of zoiets als "hee geile beer, ik ben vroeger ook een man geweest, wind jou dat op?"
die eerste zoen misschien ...maar de 2e en 3e keer was volledig vrijwilligquote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef teamlead het volgende:
Het mooiste vind ik nog steeds dat Linda blijft volhouden dat het de schuld van Chantal is dat zij en roel begonnen te kussen![]()
Mijn monitorfabrikant is je dankbaar voor de nieuwe bestellingquote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef MissTiger het volgende:.
Of zoiets als "hee geile beer, ik ben vroeger ook een man geweest, wind jou dat op?"
ja ik ook wel hahaquote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Muhahahahha! Ben benieuwd wat Menno in zon geval geantwoord had!
Hij vroeg haar of er wat was. Toen antwoordde ze met niets, echt niets.quote:Op zondag 18 september 2005 14:03 schreef regenworm het volgende:
Werd menno door ingrid voor lul gezet?
Was te laat om het te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |