Mee eens, de concerten van Tori Amos zijn ook altijd zitconcerten, bij sommige muziek past dat gewoon beter.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op Lowlands was dit ook zo, maar dat maakt het zeker niet minder goed!
Ik zou bij Tom McRae ook wel een zitconcert willen hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:25 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Mee eens, de concerten van Tori Amos zijn ook altijd zitconcerten, bij sommige muziek past dat gewoon beter.
Dat zou wel te gek zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou bij Tom McRae ook wel een zitconcert willen hebben![]()
Toen hij in het voorprogramma van Tori Amos speelde was het ook in feite een zitconcertquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou bij Tom McRae ook wel een zitconcert willen hebben![]()
eigenlijk moet dit in het tom mcrae topic, maar hoe was zijn optreden daar? en vooral stond het geluid een beetje goed?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:57 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Toen hij in het voorprogramma van Tori Amos speelde was het ook in feite een zitconcert
Helaas heb ik door file alleen de laatste twee nummers mee kunnen pikken.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
eigenlijk moet dit in het tom mcrae topic, maar hoe was zijn optreden daar? en vooral stond het geluid een beetje goed?
Jupquote:O/T: jij gaat ook naar nighttown toch?
Ik was helemaal in de wolken dat zij op LL kwam. Toen ook nog The Hackensaw boys en het kon helemaal niet meer stuk voor mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
eerste indruk is erg goed in ieder geval...misschien maar naar Paradiso gaan in november, kijiken hoe het live is
Ze had best nog een uurtje door mogen gaanquote:Op woensdag 23 november 2005 10:37 schreef BUG80 het volgende:
Wow wat was het mooi zeg gisteren in Nighttown. Kippenvel![]()
Nou inderdaad, het was echt snel voorbij.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ze had best nog een uurtje door mogen gaan![]()
Volgens de website van paradiso niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:20 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Is het al uitverkocht? Misschien ga ik ook wel eventjes kijken.
Belooft wat voor morgenavond dusquote:Op woensdag 23 november 2005 10:37 schreef BUG80 het volgende:
Wow wat was het mooi zeg gisteren in Nighttown. Kippenvel![]()
...en voor vanavond!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Belooft wat voor morgenavond dus.
Goed om te horen dat je genoten hebt! Beter dan verwacht?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:04 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Het was mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |