Niet stijf... maar klein was ie ook niet. Zie foto streamverslagenquote:Op zondag 18 september 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Maar heeft Joost nou serieus met een stijve schwanz in beeld gestaan vannachtLijkt me ook heel leuk om zo'n shot van jezelf terug te zien als je thuis bent
Was Menno, en niet stijf denk ik.quote:Op zondag 18 september 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Maar heeft Joost nou serieus met een stijve schwanz in beeld gestaan vannachtLijkt me ook heel leuk om zo'n shot van jezelf terug te zien als je thuis bent
Nee, hij stond met ze rug naar de camera toe.quote:Op zondag 18 september 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Yup. Maar ik denk dat dit met Rikkert nooit was gebeurd. En als Chantal er niet was geweest was dit waarschijnlijk nog veel verder gegaan...quote:
kloptquote:Op zondag 18 september 2005 11:57 schreef Djoj het volgende:
Wie missen we nog...Lieske en Tanja??
was jammer dat chantal zich met de vrijparty van roel en linda bemoeide.quote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Yup. Maar ik denk dat dit met Rikkert nooit was gebeurd. En als Chantal er niet was geweest was dit waarschijnlijk nog veel verder gegaan...
Dat bedoel ik eigenlijk ook.. Rikkert voegde echt totaal niks toe in huis.... blij dat ie opgetieft is (sorry Tanja)quote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Yup. Maar ik denk dat dit met Rikkert nooit was gebeurd. En als Chantal er niet was geweest was dit waarschijnlijk nog veel verder gegaan...
Ze deed Lieske vannacht ook na, waar Lieske bij zat. Al dansend zong ze iets als "Ik ben Lieske en ik slijm met iedereen" .... (zoiets, ik heb het niet heel goed kunnen horen).quote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Rianne84 het volgende:
Dido probeert ook zo enig het Haags accent van Ralph na te doen![]()
hmm, wat een misselijk kreng is Dido toch... nomineren en wegwezen met die hap!quote:Op zondag 18 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze deed Lieske vannacht ook na, waar Lieske bij zat. Al dansend zong ze iets als "Ik ben Lieske en ik slijm met iedereen" .... (zoiets).
Dan had Roel om zijn statement te maken wel Chantal even op de bek gepakt ofzoquote:Op zondag 18 september 2005 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Linda was gegaan donderdag, dan hadden we dit allemaal moeten missen...
Hij zei anders wel dat zn zwembroek was gestolen hahaquote:Op zondag 18 september 2005 12:02 schreef MissX het volgende:
Roel: Gelukkig heb ik geen onzin uitgekraamd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |