Niet stijf... maar klein was ie ook niet. Zie foto streamverslagenquote:Op zondag 18 september 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Maar heeft Joost nou serieus met een stijve schwanz in beeld gestaan vannachtLijkt me ook heel leuk om zo'n shot van jezelf terug te zien als je thuis bent
Was Menno, en niet stijf denk ik.quote:Op zondag 18 september 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Maar heeft Joost nou serieus met een stijve schwanz in beeld gestaan vannachtLijkt me ook heel leuk om zo'n shot van jezelf terug te zien als je thuis bent
Nee, hij stond met ze rug naar de camera toe.quote:Op zondag 18 september 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Yup. Maar ik denk dat dit met Rikkert nooit was gebeurd. En als Chantal er niet was geweest was dit waarschijnlijk nog veel verder gegaan...quote:
kloptquote:Op zondag 18 september 2005 11:57 schreef Djoj het volgende:
Wie missen we nog...Lieske en Tanja??
was jammer dat chantal zich met de vrijparty van roel en linda bemoeide.quote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Yup. Maar ik denk dat dit met Rikkert nooit was gebeurd. En als Chantal er niet was geweest was dit waarschijnlijk nog veel verder gegaan...
Dat bedoel ik eigenlijk ook.. Rikkert voegde echt totaal niks toe in huis.... blij dat ie opgetieft is (sorry Tanja)quote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Yup. Maar ik denk dat dit met Rikkert nooit was gebeurd. En als Chantal er niet was geweest was dit waarschijnlijk nog veel verder gegaan...
Ze deed Lieske vannacht ook na, waar Lieske bij zat. Al dansend zong ze iets als "Ik ben Lieske en ik slijm met iedereen" .... (zoiets, ik heb het niet heel goed kunnen horen).quote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Rianne84 het volgende:
Dido probeert ook zo enig het Haags accent van Ralph na te doen![]()
hmm, wat een misselijk kreng is Dido toch... nomineren en wegwezen met die hap!quote:Op zondag 18 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze deed Lieske vannacht ook na, waar Lieske bij zat. Al dansend zong ze iets als "Ik ben Lieske en ik slijm met iedereen" .... (zoiets).
Dan had Roel om zijn statement te maken wel Chantal even op de bek gepakt ofzoquote:Op zondag 18 september 2005 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Linda was gegaan donderdag, dan hadden we dit allemaal moeten missen...
Hij zei anders wel dat zn zwembroek was gestolen hahaquote:Op zondag 18 september 2005 12:02 schreef MissX het volgende:
Roel: Gelukkig heb ik geen onzin uitgekraamd![]()
![]()
Ik bedoelde gewoon streamverslagen topic.. niet commentaar op streamsquote:Op zondag 18 september 2005 11:53 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jah.. in welke van de 30 van vannacht?!
quote:Op zondag 18 september 2005 12:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hmm, wat een misselijk kreng is Dido toch... nomineren en wegwezen met die hap!erin houden, zichzelf onsterfelijk belachelijk laten maken op TV, niks laten winnen
![]()
hij liep alleen maar onzin uit te kramen, hij was ook erg goed in kunstwerken te laten stuiterenquote:Op zondag 18 september 2005 12:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hij zei anders wel dat zn zwembroek was gestolen haha
Die wordt toch niet weggestemd.quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
hoezo heeft Roel nomineren geen zin? de 3 met de meeste stemmen komen toch op de bank?
Roel zit sowieso al op de bank dank zij de stem van Rikkert. De rest zal dus wel iemand anders kiezen...quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
hoezo heeft Roel nomineren geen zin? de 3 met de meeste stemmen komen toch op de bank?
Ik hoop niet dat ze de beelden bij Talpa weer zo weten te manipuleren dat het lijkt alsof Roel een hartenloze player is en Dido een zielig, gevoelig, lief meisje.quote:Op zondag 18 september 2005 12:03 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Roel blijft punten scoren, ook al heeft hij zichzelf vannacht enigszins voor lul gezet, en Dido blijft maar punten verliezen.
Ralph is ook geweldig!
Op zeker dat zij Lieske nomineert.quote:Op zondag 18 september 2005 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Roel zet Dido even op haar plaats. "je bent leuk maar je moet niet overdrijven"
Ik zit in een half uur onwijs af te knappen op Dido
quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef TRiXeS het volgende:
Is dat nou lekker? Kaas + Curry??
quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef TRiXeS het volgende:
Egwel...is heerlijk, gewoon een keertje proberen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef TRiXeS het volgende:
Voor Lieske was het geen leuke avond idd. En dat ze bij Roel op de tweede of derde plaats komt is ze nu ook achter.quote:Op zondag 18 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze deed Lieske vannacht ook na, waar Lieske bij zat. Al dansend zong ze iets als "Ik ben Lieske en ik slijm met iedereen" .... (zoiets, ik heb het niet heel goed kunnen horen).
Volgens mij ging het ergens anders overquote:Op zondag 18 september 2005 12:07 schreef MissX het volgende:
Linda zit weer te beweren dat ze alleen moest janken omdat haar liedje werdt gedraaid.
En Roel heeft alle janktaferelen gemist en zit nu echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |