quote:Op zondag 18 september 2005 11:16 schreef Debbus het volgende:
Dido is lekker vroeg wakker en erg spraakzaam.
Misschien is dat wel een teken hoeveel alcohol er gisteravond *echt* is ingegaan bij haar...
Ze heeft gewoon voor zichzelf besloten van "ik laat 't niet op me zitten, ik doe gewoon alsof 't me niks kan schelen"quote:Op zondag 18 september 2005 11:17 schreef pinkplatinum het volgende:
Jeejte wat is ze vrolijk!! erg verdacht idd...
Nou ze heeft er nu 1, maar damn wat kan ze zeiken zegquote:Op zondag 18 september 2005 11:20 schreef Djoj het volgende:
Dido vind het belachelijk dat ze geen aansteeker kan vinden, en tot overmaat van ramp breekt ze haar sigaret....vind het schandalig dat ze geen vuur heeft...kweetni of het vol ga houden om naar haar te luisteren...krijg de neiging om haar te SLAAN!!!!
neeeeee joh, Dido is ZOOOOOO goed, die kan drinken wat ze wil zonder dat ze ook maar ergens last van krijgtquote:Op zondag 18 september 2005 11:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er steeds van dat ze zich vooral dronken voordoet. Vorige week ook al, en gisteren weer.
Ingrid: ''Moet je ook eens doen de binnenkant van een emmer bekijken, is zeer interessant hoor "quote:Op zondag 18 september 2005 11:18 schreef nachtzuster het volgende:
Ingrid weet niks over gisteren, die heeft alleen een emmer gezien.
Moet Dido haar niet ff bijpraten?
Same here!quote:Op zondag 18 september 2005 11:13 schreef Tamaartje het volgende:
Jeeeeeeetje wat heb ik een hoop gemist gisteravond![]()
Ben een beetje bijgelezen in het streamtopic...
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat !!![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 11:21 schreef teun911 het volgende:
Daar is Linda het jankende dranken orgel..
Maar, het was wel een heel mooi liedjequote:Op zondag 18 september 2005 11:21 schreef teun911 het volgende:
Daar is Linda het jankende dranken orgel..
welke was ut dan, van wie?quote:Op zondag 18 september 2005 11:24 schreef Debbus het volgende:
[..]
Maar, het was wel een heel mooi liedje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |