Roel zit sowieso al op de bank, dus hem nomineren is deze week zinloos.quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
hoezo heeft Roel nomineren geen zin? de 3 met de meeste stemmen komen toch op de bank?
Je hebt het vannacht niet gezien he?quote:Op zondag 18 september 2005 12:07 schreef TheVulture het volgende:
Mijn nieuwe favorietenlijstje:
Linda, Menno Roel, Ingrid en nog net op de valreep Dido maar ze zakt met stip....
Toch heeft ze 1 keer een hele vieze kant van zichzelf laten zien tijdens het roddelen. Ging volgens mij over Lieske, was voor de mij dé afknapper voor Linda (naast die stem). Daarvoor vond ik haar ook wel OK.quote:Op zondag 18 september 2005 12:06 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind die Linda toch eigenlijk ook best oke, doet niet achterbaks (tenminste dat zou ik dan gemist hebben), heeft geen kutnijd, vraagt geen aandacht aan de mannen, gewoon relaxed. Doet niet zo moeilijk.
Ik vraag me af of ze nu Roel wel mogen nomineren van BB ,hij zit toch al op de bank dus heeft weinig zin.quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel zit sowieso al op de bank dank zij de stem van Rikkert. De rest zal dus wel iemand anders kiezen...
Dido bedoel je? Ik heb het vannacht niet gezien, alleen de streamverslagen daarstraks gelezen en ik zit nu te luisteren en daar wordt ik wat betreft Dido niet vrolijk vanquote:Op zondag 18 september 2005 12:09 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Je hebt het vannacht niet gezien he?
Anders zat ze er nu vast niet bij
Binnenkort pas? Een week geleden al, toen ze het zou 'laten doodbloeden' en er helemaal 'klaar mee was'. Dido is zó ontzettend standvastigquote:Op zondag 18 september 2005 12:10 schreef regenworm het volgende:
Dido begint nu wel irrie te worden.
Die valt binnenkort door de mand
Volgensmij zien de bewoners dat niet echt, echt balen. Wie heeft dat nou in de gaten?quote:Op zondag 18 september 2005 12:11 schreef Djoj het volgende:
Dido lult teveel om maar niet met haarzelf geconfronteerd te worden...
ooooo nee, ze vind het geweldig goed dat ze bij haar standpunt is gebleven...
voor ons is het duidelijk maarvoor de andere in het huis niet.quote:Op zondag 18 september 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Binnenkort pas? Een week geleden al, toen ze het zou 'laten doodbloeden' en er helemaal 'klaar mee was'. Dido is zó ontzettend standvastig
Dido en Natte Lie? ik zit op de andere stream nlquote:Op zondag 18 september 2005 12:11 schreef Pinball het volgende:
Oh, de roddelhoeren zijn weer bezig in de badkamer
Ja Dido ja, omdat je net zei dat je dat in een half uurtje had gelezen, man het was 3 uur lang irritant, wat een wijfquote:Op zondag 18 september 2005 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dido bedoel je? Ik heb het vannacht niet gezien, alleen de streamverslagen daarstraks gelezen en ik zit nu te luisteren en daar wordt ik wat betreft Dido niet vrolijk van
Dat was vast voor het eerst in haar leven dan. Mevrouw 'ik ben er helemaal klaar mee'quote:Op zondag 18 september 2005 12:11 schreef Djoj het volgende:
ze vind het geweldig goed dat ze bij haar standpunt is gebleven...
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 18 september 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Mogge allemaal![]()
is er nog drank over voor vanavond?![]()
Je zag het met Rikkert een stem kan genoeg zijn om eruit te vliegen dus laten we hetquote:Op zondag 18 september 2005 12:12 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Volgensmij zien de bewoners dat niet echt, echt balen. Wie heeft dat nou in de gaten?
Wie zou haar nomineren? Ik denk alleen Lieske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |