Jahoor, maar druk met stage he.quote:
Wanneer kan ik dat komen doen?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef Durbin het volgende:
Je collectie uitdunnen is eigenlijk ook best leuk werk.
Je bent nét te laat. Heb net al mijn L.E.'s en tins verkocht voor 100 euro.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wanneer kan ik dat komen doen?
Ligt eraan wie er werkt. Als degene werkt die denkt dat ik werk kan er misschien wel iets geregeld wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Shit
Maar hey, is er misschien iets te regelen met mij en die reservelijst?
Aangezien ik maandag om 17.00 nog in een belangrijk statistiekcollege zit waar ik niks van snap vrees ik dat het anders vrij lastig wordt. Zie jij mogelijkheden?
Met 7 dames op stap... dat doe je goedDat hoop ik in de aankomende maanden ook te gaan regelen
Zeg die 'The Great Escape' die je bij FRS hebt gekocht ligt voor 8 euro bij Mediamarkt Utrecht en ook met slipcase.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:15 schreef Dizer het volgende:Goedemorgen. Heerlijk zo een vrije dag. Vanavond Utrecht in met het vrouwtje
Lekker bij die ene DVD winkel langs.. DVD valley of zo
GVD en ik ga morgen naar de MediaMarktquote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zeg die 'The Great Escape' die je bij FRS hebt gekocht ligt voor 8 euro bij Mediamarkt Utrecht en ook met slipcase.
Heerlijk lekkere digitale tompoesen?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En hoe dacht je dat uit te gaan voeren?
Ik dacht even dat je ons allemaal een mooie BoB versie ging toesturen....quote:Op donderdag 22 september 2005 13:09 schreef Dizer het volgende:
Woei.. 190 dvd's... nog even en dan wordt het trakteren geblazen
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja, er ligt nogal wat troep van me bij die klanten...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef Durbin het volgende:
Die van mij is vrijdag verstuurd en nog onderweg.
Gezien mijn ervaringen met de TPG de laatste tijd, krijg ik bij dit soort berichten al een lichte paniekaanval.
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:02 schreef pascalheister het volgende:
Kq wat stuurde je me gister nou weer voor een filmpje?
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:03 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
Evil Dead 2 book of the dead edition Met schreeuwend boekals je in zn oog drukt
Nope een andere binnenkantquote:Op donderdag 22 september 2005 19:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
Is toch niet dezelfde binnenkant als de eerste eh?
Alsof jullie allemaal zo een Bob editie waard zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 15:54 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ons allemaal een mooie BoB versie ging toesturen....
Beetje tegenvaller, die tompoezen.
Ik ben tevreden met mn tinnen Blikkie hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alsof jullie allemaal zo een Bob editie waard zijn
Minimaal 6x.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:37 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mn tinnen Blikkie hoor![]()
Maar goed, wat zijn de voorwaarden, minimaal 4x de hele serie gezien hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |