Ja, erg leuke site. Mijn lievelingsfilmpje is de Dating Do's & Dont's uit '49. Naar verluid geschreven door Ed Wood.quote:Op maandag 26 september 2005 23:57 schreef furanku het volgende:
He.. heb ik net The Lost World uit 1925 gedownload, moet ik eerst weer powerdvd installeren om die te checkenbalen..
http://www.archive.org/details/feature_films
Best een leuk overzicht aan zeer oude films.. deze week ook nog even night of the living dead downloaden.. vond hem erg grappig op de bbc laatst, maar heb hem niet afgekeken.
Ooit van The Battle Of Algiers gehoord?? Om maar wat te noemen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:31 schreef Dizer het volgende:
Hebben ze trouwens ook leuke oorlogfilms in de criterion edities?
Zat ik ook aan te denken, maar kweet niet of ik dat echt oorlog zou noemen. Meer terrorisme...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:14 schreef fractalis het volgende:
[..]
Ooit van The Battle Of Algiers gehoord?? Om maar wat te noemen...![]()
http://www.tpgpost.nl/voo(...)ingskosten/index.jspquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Kun je die doane kosten trouwens ergens berekenen?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:14 schreef fractalis het volgende:
[..]
Ooit van The Battle Of Algiers gehoord?? Om maar wat te noemen...![]()
Hmz. Is inderdaad niet echt een oorlogsfilm. Maar wel erg mooi zo te zien (trailer). Misschien wordt dat mijn eerste criterionquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar kweet niet of ik dat echt oorlog zou noemen. Meer terrorisme...
cdwow i.c.m. die 20% kortingslinkquote:Op woensdag 28 september 2005 09:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Hmz. Is inderdaad niet echt een oorlogsfilm. Maar wel erg mooi zo te zien (trailer). Misschien wordt dat mijn eerste criterion
Waar haal je het goedkoopst de criterion dvd's?
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
cdwow i.c.m. die 20% kortingslink
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=65766&highlight=quote:Op woensdag 28 september 2005 09:59 schreef Dizer het volgende:
[..]Das waar ook.. 20% kortingslink
![]()
Even zoeken...waar is die kortingslink ook al weer...
Oh das de cd-wow.com versie. Dan kan je geen geld overmaken. Moet je met CC betalenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=65766&highlight=
volgens mij alleen .comquote:Op woensdag 28 september 2005 10:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh das de cd-wow.com versie. Dan kan je geen geld overmaken. Moet je met CC betalen
.net had er toch ook één?
Die heb ik alquote:Op woensdag 28 september 2005 10:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij alleen .com
wil je the deer hunter nog?
Tssk... wat denk je nou..quote:
Die grote stenen schoen?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:40 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaag eens iets anders dan een dvd binnengehad.
Amon Hen van lotr is binnen
Ik heb wel ook wel eens gedroomd over m'n DVD's. Er werd bij me ingebroken door een DVD-verzamelaar en die stal al m'n DVD's. Om wraak te nemen heb ik toen bij hem ingebroken, en hij had allemaal giftsets (die ik in m'n droom had verzonnen, die dus helemaal niet bestonden) en die had ik allemaal gestolen. Later kreeg ik spijt en heb ik zijn dingen teruggebracht en m'n eigen dingen gehouden. Werd ik wakker, ik meteen naar m'n kastjes kijken. >.<'quote:Op woensdag 28 september 2005 10:33 schreef Dizer het volgende:
Ik had trouwens vannacht gedroomd dat ik de tinbox te paken had in mijn handen van X-files the movie. En hij koste 50 euro![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:43 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik heb wel ook wel eens gedroomd over m'n DVD's. Er werd bij me ingebroken door een DVD-verzamelaar en die stal al m'n DVD's. Om wraak te nemen heb ik toen bij hem ingebroken, en hij had allemaal giftsets (die ik in m'n droom had verzonnen, die dus helemaal niet bestonden) en die had ik allemaal gestolen. Later kreeg ik spijt en heb ik zijn dingen teruggebracht en m'n eigen dingen gehouden. Werd ik wakker, ik meteen naar m'n kastjes kijken. >.<'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |