Nou, het was me 't nachtje wel zeg!quote:Op zondag 18 september 2005 04:39 schreef Stroekie het volgende:
en een zucht van verlichting gaat door het land
de streamwatchers kunnen het voorbeeld gaan volgen en mogen zich ook op 1 oor gaan begeven.
Hier kunnen ze de komende dagen weer mee vooruit.quote:Op zondag 18 september 2005 04:40 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, het was me 't nachtje wel zeg!
En morgen is er alle tijd voor schaamte, roddel en achterklap!
Oh ja, en woede van papa Rob.
Spannend!
Slaap lekker!quote:Op zondag 18 september 2005 04:41 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ik ga ook maar nog ff gamen BF2 slapen kan altijd nog
Truste allemaal![]()
Buitenquote:Op zondag 18 september 2005 04:49 schreef FBtje het volgende:
ik vraag me nog steeds af waar roel is..
Trustequote:Op zondag 18 september 2005 05:37 schreef BlaBlub het volgende:
Net gezien in de streamverslagenLigt nu iedereen op bed?
Ja okeeyquote:
Ik heb nog een een photo van (had het opgenomen) ga het nu namelijk weggooien (5GB)quote:Op zondag 18 september 2005 04:17 schreef BorTheWolf het volgende:
Kijk ze viert het als een overwinning
Ik dacht dat het echt zo was, ging direct kijken, wou namelijk net gaan gamen.quote:
Komop Talpa, tief ze d'r nest uit, brak, kotsen, schaamte, rommel, ruziequote:Op zondag 18 september 2005 07:53 schreef Debbus het volgende:
go haan
![]()
Ach ja, ze hebben in ieder geval wat te doen vandaag. ff de boel/rotzooi opruimen...
Nogalquote:Op zondag 18 september 2005 09:25 schreef Apie74 het volgende:
fout topic
Met een beetje geluk worden ze wakker van de kerkklokkenquote:Op zondag 18 september 2005 09:32 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenmorgen iedereen![]()
Fantastische avond gisteren, maar ik vrees dat het nog wel ff gaat duren voordat het nababbelen in het BB huis begint
![]()
Of van een brandoefeningquote:Op zondag 18 september 2005 09:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met een beetje geluk worden ze wakker van de kerkklokken
En dat dan het hek zogenaamd niet meer open kanquote:Op zondag 18 september 2005 09:46 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
Zouden ze een bommelding onder of vlakbij het huis serieus nemen?![]()
Sterk punt iddquote:Op zondag 18 september 2005 09:54 schreef BtheBest het volgende:
Wat een prutser die Roel. Denkt ie "ik kan ze beter nu allemaal maar afwerken voordat ik misschien het huis uit moet?" Wat zal mama Roel hiervan zeggen. Mijn zoon is niet bepaald het lichtend voorbeeld voor andere jongeren? Zoiets zij ze nmlk wel over Tanja. En als je dan echt eerlijk bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |