Dat heift Ralphie geleiâhrd op duh brandweiâhroplèding van duh Haagquote:Op zondag 18 september 2005 04:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Slim, meer water voor Ralphom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lets hope soquote:Op zondag 18 september 2005 04:03 schreef bemeall het volgende:
Als hij haar dadelijk ook achterna de slaapkamer in gaat is de hele hut wakkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hier nietquote:Op zondag 18 september 2005 04:03 schreef Stroekie het volgende:
hebben jullie ook zeer iri geluid op de badkamer stream met echo en zo?
ja als een klein kind lopen jengelen dat tie z'n zin niet heeft gekregenquote:Op zondag 18 september 2005 04:04 schreef snakelady het volgende:
Ik vind Roel eigenlijk een stuk minder leuk nu moet ik zeggen, komt heel onvolwassen over.
Je denkt toch niet dat ie dat serieus meent hequote:Op zondag 18 september 2005 04:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja als een klein kind lopen jengelen dat tie z'n zin niet heeft gekregen
Ja Rob morgen weer boos. En dat alle bananen gelijk voor de helft op zijn.quote:Op zondag 18 september 2005 04:04 schreef MissHobje het volgende:
wat een bende trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
plus hersens ter grootte van die van een kanarie en een hart van goudquote:Op zondag 18 september 2005 04:05 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ralph is niet helemaal heleder (10 bier 2 wijn)
maar daar waren toen geen plantenbakken bij betrokkenquote:Op zondag 18 september 2005 04:09 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ralph heeft eerder getrokken zo te zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop