Trustequote:Op zondag 18 september 2005 05:37 schreef BlaBlub het volgende:
Net gezien in de streamverslagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ligt nu iedereen op bed?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja okeeyquote:Op zondag 18 september 2005 05:42 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Trusteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nog een een photo van (had het opgenomen) ga het nu namelijk weggooien (5GB)quote:Op zondag 18 september 2005 04:17 schreef BorTheWolf het volgende:
Kijk ze viert het als een overwinning
Ik dacht dat het echt zo was, ging direct kijken, wou namelijk net gaan gamen.quote:Op zondag 18 september 2005 07:39 schreef yvonne het volgende:
Schitterend, en dan nu: de haanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komop Talpa, tief ze d'r nest uit, brak, kotsen, schaamte, rommel, ruziequote:Op zondag 18 september 2005 07:53 schreef Debbus het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.go haanJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ja, ze hebben in ieder geval wat te doen vandaag. ff de boel/rotzooi opruimen...
Nogalquote:Op zondag 18 september 2005 09:25 schreef Apie74 het volgende:
fout topic
Met een beetje geluk worden ze wakker van de kerkklokkenquote:Op zondag 18 september 2005 09:32 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenmorgen iedereenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fantastische avond gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., maar ik vrees dat het nog wel ff gaat duren voordat het nababbelen in het BB huis begintJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of van een brandoefeningquote:Op zondag 18 september 2005 09:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met een beetje geluk worden ze wakker van de kerkklokkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En dat dan het hek zogenaamd niet meer open kanquote:Op zondag 18 september 2005 09:46 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
Zouden ze een bommelding onder of vlakbij het huis serieus nemen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sterk punt iddquote:Op zondag 18 september 2005 09:54 schreef BtheBest het volgende:
Wat een prutser die Roel. Denkt ie "ik kan ze beter nu allemaal maar afwerken voordat ik misschien het huis uit moet?" Wat zal mama Roel hiervan zeggen. Mijn zoon is niet bepaald het lichtend voorbeeld voor andere jongeren? Zoiets zij ze nmlk wel over Tanja. En als je dan echt eerlijk bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop