oi !!!!!!quote:Op zondag 18 september 2005 03:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dir gozer heeft echt een plank voor zijn kop.(of muur)
Raar, maar dat gevoel heb ik dus ookquote:Op zondag 18 september 2005 03:41 schreef milagro het volgende:
[..]
oi !!!!!!
Ralph was top de hele avond en halve nacht, hè
Hij zit er gewoon om Dido te beschermen
Mocht Roel raar gaan doen![]()
als bescherming voor didoquote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef lillymoon het volgende:
Ik snap ook niet dat Ralph daar maar bij blijft zitten
Vuur doven is tenslotte zijn beroep!quote:Op zondag 18 september 2005 03:41 schreef milagro het volgende:
[..]
oi !!!!!!
hahaha, dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zondag 18 september 2005 03:41 schreef milagro het volgende:
[..]
oi !!!!!!
Heb je nog evenquote:Op zondag 18 september 2005 03:41 schreef SmoOfy het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA ze gaan eruitt!!!!!!
quote:Op zondag 18 september 2005 03:41 schreef Day het volgende:
[..]
Raar, maar dat gevoel heb ik dus ook.
Zo'n vermoeden heb ik ook. Niet meteen maar wel over een tijdje.quote:Op zondag 18 september 2005 03:42 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ralph wil dido gewoon voor hem zelf
Ze kan 'm alsnog zo krijgen hoor. Alleen ze wil hem exclusief. Geen ongewone eis vind ik.quote:Op zondag 18 september 2005 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, want Dido was irl nooit voor iemand als Roel gevallen. Maar ze heeft wel gezien dat hij de leukste man is in het huis (de man die alle vrouwen in het huis leuk vinden, zelfs Tanja). En zij wil bewijzen dat ZIJ hem krijgt. En haar plannetje is net even anders gelopen en daar kan ze ZO niet tegen.
Komt nog wel, maar Roel zit gewoon in de wegquote:Op zondag 18 september 2005 03:43 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik ook. Niet meteen maar wel over een tijdje.
Denk ook dat Ralph iets wil van didoquote:Op zondag 18 september 2005 03:43 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik ook. Niet meteen maar wel over een tijdje.
Een spalk achter de tandenquote:Op zondag 18 september 2005 03:44 schreef snakelady het volgende:
Wat hebben mongolen ook ??
een spalk schijn baar .. ( in mond)quote:Op zondag 18 september 2005 03:44 schreef snakelady het volgende:
Geen plank, een heel bos.quote:Op zondag 18 september 2005 03:44 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Komt nog wel, maar Roel zit gewoon in de wegRoel het een plank voor zijn hoofd
te lange/dikke tongquote:Op zondag 18 september 2005 03:44 schreef snakelady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |