quote:Op zondag 18 september 2005 02:44 schreef svann het volgende:
[..]
Er staat ergens een fles met wijsheid.
Het is wel een ijzere dame er gaat niks gebeuren.quote:Op zondag 18 september 2005 02:42 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Mischien vandaag, mischien morgen, maar zoenen gaat ze zeker met Roel!
Gaat toch niets gebeurenquote:Op zondag 18 september 2005 02:46 schreef AMDFreak het volgende:
Owwww gaat Ralph weer terug.. godver
Jammer dat Ralph er nu weer bij zit ander had het dus echt wel zoenen geweest!quote:Op zondag 18 september 2005 02:45 schreef Gert het volgende:
Hahaha Roel wil d'r zoenen, ze moet hem echt van zich afduwen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 18 september 2005 02:45 schreef MaJo het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wel grappig om te zien dat iedereen haar eerst adoreerde en haar nu uitkotstJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij heeft het wel gezegd tegen haarquote:Op zondag 18 september 2005 02:42 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Hij heeft het niet gezegd tegen haar toch? En dan nog, hij vind iedereen geinig.
Hij vond iedereen wel leuk. ALs ik Dido was had ik hem links laten liggen maar hem nu niet de les gaan lezen.
O zeker doei Roel.
Ik zie het zo:
Dido flirt met Menno, en ze flirt met Roel. Dan is Menno vergeven, ah jammer denkt ze.
Hm, Roel is wel erg close met Lieske, dat is balen zeg, hoi Joost, kom flirt met me ik wil nog wel het gevoel krijgen dat ik mannen in m'n kontzak heb... Huh? Wat zie ik nou? Hij zoent met Linda?
Zo Roel, dat gaat zomaar niet, je was half met mij bezig en nu kan ik eigenlijk niks meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ongeveerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als één van beide nog in het huis zitten.quote:Op zondag 18 september 2005 02:47 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik voorspel dat Ralf en Dido wat gaan zitten kloten over een paar weken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop