Dido ook.quote:Op zondag 18 september 2005 02:28 schreef AMDFreak het volgende:
Ralph is plat :p
Hopelijk volgt die sanctie alsnog.quote:Op zondag 18 september 2005 02:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neu, een waarschuwing. En misschíen wel een sanctie, dus of hij het nooit meer wil doen!
Slapjanussen.
Meestal geldt het voor de hele groep, is veel leuker.quote:Op zondag 18 september 2005 02:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neu, een waarschuwing. En misschíen wel een sanctie, dus of hij het nooit meer wil doen!
Slapjanussen.
Echt waar?quote:Op zondag 18 september 2005 02:28 schreef milagro het volgende:
[..]
dat heeft ze dus wél gedaan
opletuh, hoor![]()
Ralph is een schatje, ik ga hem met de dag leuker vindenquote:Op zondag 18 september 2005 02:30 schreef Sealord het volgende:
Ralph blijft gewoon zitten omdat hij bang is dat er iets met iemand gebeurd
heb zo'n idee dat Dido nog wel bij draait. Roel is een smooth talker! Jammer dat ie zo dronken is anders had het hem zeker gelukt!quote:Op zondag 18 september 2005 02:27 schreef Maerycke het volgende:
Volgens mij wordt het niets meer vanavond...
Ik ben blijkbaar niet de enige die het gemist heeft, voel me opgeluchtquote:Op zondag 18 september 2005 02:30 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Echt waar?Heeft ze dat tegen hem gezegd?
Ik dacht tegen Chantal, Ingrid, Nathalie etc maar niet tegen hem
Ah!quote:Op zondag 18 september 2005 02:31 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Dido: ik heb er geen zin in, ik ben geen man
wordt er toch nog geneukt vannacht!quote:Op zondag 18 september 2005 02:31 schreef BBscanner het volgende:
[..]
heb zo'n idee dat Dido nog wel bij draait. Roel is een smooth talker! Jammer dat ie zo dronken is anders had het hem zeker gelukt!
Nou, vooruit dan maarquote:Op zondag 18 september 2005 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan het helaas niet zo goed volgen als jullie allemaal, maar ik probeer mijn best te doen om het bij te houden. Gaat alleen zo snel allemaal... Maar dit heb ik inderdaad gemist, mijn excuses.
Niet ondenkbaar met zoveel bloed in hun alkohol.quote:Op zondag 18 september 2005 02:30 schreef Sealord het volgende:
Ralph blijft gewoon zitten omdat hij bang is dat er iets met iemand gebeurd
Zat ik ook te denkenquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 02:32 schreef lillymoon het volgende:
Wie zitten er nou nog in alleen Roel Dido en Ralph??
Oeh, verwaande opmerking...quote:Op zondag 18 september 2005 02:33 schreef Lolalala het volgende:
" Ik ben niet gewend, dat als een jongen mij leuk vindt, dat ie dan met iemand anders gaat zoenen"
Gelukkigquote:Op zondag 18 september 2005 02:32 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar![]()
en dan zo
, ik dus
ook tegen hem dusquote:Op zondag 18 september 2005 02:30 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Echt waar?Heeft ze dat tegen hem gezegd?
Ik dacht tegen Chantal, Ingrid, Nathalie etc maar niet tegen hem
Nou laat 'r maar lekker janku!quote:Op zondag 18 september 2005 02:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ook tegen hem dus
en hij tegen haar
maar nu heeft hij het verpest![]()
roel: ik heb met niemand in dit huis gezoend !quote:Op zondag 18 september 2005 02:33 schreef Lolalala het volgende:
" Ik ben niet gewend, dat als een jongen mij leuk vindt, dat ie dan met iemand anders gaat zoenen"
quote:Op zondag 18 september 2005 02:34 schreef Gert het volgende:
Dido: Ik ben niet gewend dat als een jongen mij leuk vindt, dat-ie dan met een ander meisje gaat zoenen.
Roel: Ik heb met niemand gezoend hier!
DidoL O? En wat was dat met Linda dan vanavond?
Roel: O ja.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |