Ja, dat klopt, ik weet nog dat jij meteen enthousiast was over Ralf en ik zei dat ik dat niet snapte, dat ik het een simpele homo vond, maar ik neem alles terug wat ik gezegd heb en sluit me volledig bij je aan!quote:Op zondag 18 september 2005 02:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik houd het tenminste vanaf de dag dat hij BB in kwam bij Ralph![]()
Lekker plantjes water geven met Ralph![]()
Scrabbuluh met Ralph![]()
Seeeeeeerieuze gesprekkuh voeruh met Ralph![]()
En dan treinuh en tunnels![]()
Hahah wel leukquote:Op zondag 18 september 2005 02:09 schreef KonnieKipke het volgende:
Ahaa, Roel heeft het bij Dido verziekt lol
Zelden zoiets gezien. Was gewoonweg gewéldig. Kan nu al wel het hoogtepunt van BB5 worden genoemdquote:Op zondag 18 september 2005 02:09 schreef Sealord het volgende:
[..]
Dan heb je dronken Roele en droge homor Ralph in de woonkamer gemist, dat was echt geweldig!!![]()
![]()
![]()
![]()
En Roel heeft spijtquote:Op zondag 18 september 2005 02:07 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
En dido is sirieus en wil niet op de 3e plek
hmm als je normaal maar 2 of 3 biertjes drinkt en voor de rest drugs gebruikt. Is het toch juist logische dat ie nu snel dronken wordt met al die drank erin.quote:Op zondag 18 september 2005 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook dàt ie zo snel dronken is, ondanks zijn gewend zijn aan drugs
Dat heeft er dan ook weinig mee te makenquote:Op zondag 18 september 2005 02:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook dàt ie zo snel dronken is, ondanks zijn gewend zijn aan drugs
Foei Milagro..its lust..no lovequote:Op zondag 18 september 2005 02:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Liefde is... samen de plantjes water geven.quote:Op zondag 18 september 2005 02:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze zegt tgen Roel dat-ie het bij haar kan schuddden.quote:Op zondag 18 september 2005 02:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zet die mic van dido eens aan man.
Vind ik ookquote:Op zondag 18 september 2005 02:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelden zoiets gezien. Was gewoonweg gewéldig. Kan nu al wel het hoogtepunt van BB5 worden genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |