Die zakt straks gewoon onder water.quote:
Vind Roel eigenlijk geen winnaar.quote:Op zondag 18 september 2005 01:58 schreef Falco het volgende:
Na vanavond:
Winnaars:
Ralph
Tanja
Roel
Stabiel:
Linda
Ingrid
Joost
Nathalie
Verliezers:
Chantal
Menno
Dido
Lieske
Rob
daar moet op gedronken worden, en fok bleef redelijk snelquote:Op zondag 18 september 2005 02:02 schreef MissX het volgende:
We hebben gewoon sinds 6 uur vanavaond al 13 topics volgeluld
Hij heeft alweer een nieuwe van Ralph. Die zit hem stevig te voeren.quote:
Sweet dreams.quote:Op zondag 18 september 2005 02:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie en Dido staan echt op het punt om met een van de mannen in bed te duiken.
Ligt er aan, als het gaat om wie de meeste vrouwen scoort staat hij toch echt bovenaan...quote:Op zondag 18 september 2005 02:07 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Vind Roel eigenlijk geen winnaar.![]()
Ik houd het tenminste vanaf de dag dat hij BB in kwam bij Ralphquote:Op zondag 18 september 2005 02:05 schreef Maerycke het volgende:
Dido bij Roel... Menno probeert het maar weer eens bij NathalieWat een zooitje!
Dan heb je dronken Roele en droge homor Ralph in de woonkamer gemist, dat was echt geweldig!!quote:Op zondag 18 september 2005 02:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb sinds 8 uur alles gevolgd. Bijna geen seconde gemist. Maar sinds half 1 volg ik enkel de bubbelbad stream terwijl Roel tot 10 minuten geleden de hele tijd binnen heeft gezeten. Dus daar heb ik niets van meegekregen.
Zoiets vermoedde ik ookquote:Op zondag 18 september 2005 02:08 schreef EmjaY het volgende:
Roel is ook wel een type die wat sloopt na het stappen.
ALs je dronken bent dan denk je er toch anders over.quote:Op zondag 18 september 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido was er toch helemaal klaar mee?![]()
en anders zal papa rob hem wel even de les lezen hoorquote:Op zondag 18 september 2005 02:08 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Roel morgen op z'n sodeflikker gaat krijgen van BB. Hij gooide eerst z'n zender al weg en nu weer een flesje bier...
Het verbaast mij ook dàt ie zo snel dronken is, ondanks zijn gewend zijn aan drugsquote:Op zondag 18 september 2005 02:08 schreef EmjaY het volgende:
volgens mij kan Roel best vervelend zijn als ie dronken is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |