Ik heb sinds 8 uur alles gevolgd. Bijna geen seconde gemist. Maar sinds half 1 volg ik enkel de bubbelbad stream terwijl Roel tot 10 minuten geleden de hele tijd binnen heeft gezeten. Dus daar heb ik niets van meegekregen.quote:
Waarom, Ralph is toch homo, die maakt dat niet uit.quote:Op zondag 18 september 2005 02:03 schreef milagro het volgende:
als Roel met Nath gaat zoenen, slaat Ralph hem op zijn bek
Voordat de laatsten erin liggen zal het wel weer licht worden idd.quote:Op zondag 18 september 2005 02:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar nog op ga zitten wachten. Zoals het er nu naar uitziet zijn die nog wel een paar uur wakker.
Bij mij stabiel in de middenmoot.quote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef FlowKey het volgende:
Lieske is stabiel ... wat mij betreft ... stabiel hoog in mijn lijstje
Het is nu of nooit voor dido?quote:Op zondag 18 september 2005 02:05 schreef Sanne het volgende:
Dido laat zich toch door Roel op schoot trekken.
Rob! Rob! waar ben je nou??!!quote:Op zondag 18 september 2005 02:05 schreef Maerycke het volgende:
Dido bij Roel... Menno probeert het maar weer eens bij NathalieWat een zooitje!
Ben jij fan van iemand die elke vrouw probeert te bespringen?quote:Op zondag 18 september 2005 02:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb sinds 8 uur alles gevolgd. Bijna geen seconde gemist. Maar sinds half 1 volg ik enkel de bubbelbad stream terwijl Roel tot 10 minuten geleden de hele tijd binnen heeft gezeten. Dus daar heb ik niets van meegekregen.
En ik het tegenovergestelde. Waarom heeft Nathalie haar kleren aan?quote:Op zondag 18 september 2005 02:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb sinds 8 uur alles gevolgd. Bijna geen seconde gemist. Maar sinds half 1 volg ik enkel de bubbelbad stream terwijl Roel tot 10 minuten geleden de hele tijd binnen heeft gezeten. Dus daar heb ik niets van meegekregen.
En dido is sirieus en wil niet op de 3e plekquote:Op zondag 18 september 2005 02:06 schreef riri het volgende:
hij wil dido...al die anderen zijn niets voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |