De stem van Dido is een beetje kakkig.quote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef mr2004 het volgende:
HEHE EINDElijk weet ik het.
Dido stems is als die van Irene Moors. gadver.
Die kindstem van Nathalie is helemaal freaky.
Je weet niet wie bij elkaar in bed kruipen.quote:Op zondag 18 september 2005 01:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk niet dat er vannacht nog iets gaat gebeuren.
In December zitten we in deel 1032quote:Op zondag 18 september 2005 02:02 schreef MissX het volgende:
We hebben gewoon sinds 6 uur vanavaond al 13 topics volgeluld
je loopt achterquote:Op zondag 18 september 2005 02:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap die Roel verering van het laatste uur niet, heb ik soms veel gemist?
Ik zit juist in een Menno vererings fase.
Ik denk niet dat ik daar nog op ga zitten wachten. Zoals het er nu naar uitziet zijn die nog wel een paar uur wakker.quote:Op zondag 18 september 2005 02:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Je weet niet wie bij elkaar in bed kruipen.
Kan jij dat niet mooi doenquote:Op zondag 18 september 2005 02:01 schreef bloodymary het volgende:
Kunnen ze die streams niet ondertitelen?
ik denk dat een aantal mensen überhaupt niet meer in bed belandenquote:Op zondag 18 september 2005 02:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Je weet niet wie bij elkaar in bed kruipen.
Ik weet het niet mijn streams staan op 7 uur en 54 minuten en vindt en nu zonden om te gaan slapen.quote:Op zondag 18 september 2005 01:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk niet dat er vannacht nog iets gaat gebeuren.
dan zou ralf zwakker zijn dan ik dachtquote:Op zondag 18 september 2005 02:03 schreef milagro het volgende:
als Roel met Nath gaat zoenen, slaat Ralph hem op zijn bek
Zit iedereen al klaar met z'n printscreenknop?quote:Op zondag 18 september 2005 02:03 schreef milagro het volgende:
als Roel met Nath gaat zoenen, slaat Ralph hem op zijn bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |