Zou het niet doen, je gaat er spijt van krijgenquote:Op zondag 18 september 2005 02:15 schreef MissX het volgende:
* MissX gaat ook slapen
Heb nu al zin in morgen als ze zich alles gaan realiseren en horen van elkaar wat ze gedaan hebben
zo ergquote:Op zondag 18 september 2005 02:14 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hij hing zelfs aan de melkflessen van Tanja
quote:Op zondag 18 september 2005 02:14 schreef mijn23 het volgende:
ach dido wil hem van alle kanten,het druipt er af maar eerst ff boos doen
Wat?quote:Op zondag 18 september 2005 02:14 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hij hing zelfs aan de melkflessen van Tanja
weinig kans dat Roel nog iets kan klaarmaken in deze toestandquote:Op zondag 18 september 2005 02:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is niet te hopen, hij is nu wel erg gevaarlijk dronken.
Linda ligt lekker te slapen, jezus wat een leuke avond
Dit mag nog uren doorgaan
Was daar nog twijfel over dan?quote:Op zondag 18 september 2005 02:15 schreef Gert het volgende:
Dido lijkt dit keer écht een beetje pissig op Roel.
Wat dus betekent dat ze Roel érg leuk vindt.
Ik heb een poging gedaan om de vorige verslagen te lezen maar er komen zoveel nieuwe topics bijquote:Op zondag 18 september 2005 02:15 schreef svann het volgende:
[..]
Lees gewoon even de laatste 13 topiks terug voor smeuige details.![]()
(Of de streamverslagen)
quote:Op zondag 18 september 2005 02:15 schreef Gert het volgende:
Dido lijkt dit keer écht een beetje pissig op Roel.
Wat dus betekent dat ze Roel érg leuk vindt.
Yep!quote:Op zondag 18 september 2005 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Dido zeurt erover dat Roel met LIeske in bed heeft gelegen![]()
Die gaat Lieske ook wel zo enorm nomineren. Hoewel.... eigenlijk kan ze dat niet meer doen, want zou wel heel erg triest overkomen en zijn
Wat een dilemma
Ik krijg ook kotsneigingen, echt waarquote:Op zondag 18 september 2005 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
Maar eerst effe hard to get spelen. Simpel wijf! Zij is echt zo triest! En altijd eerst haar strategie bespreken met Natte Lie (effe fluisteren).
denk het niet, maar beide zijn erg dronken.quote:
links van lindaquote:Op zondag 18 september 2005 02:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Menno is ook in water oplosbaar gebleken?waar issie?
Streamverslagen!quote:Op zondag 18 september 2005 02:17 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een poging gedaan om de vorige verslagen te lezen maar er komen zoveel nieuwe topics bijSamenvatting iemand
![]()
Genant inderdaad. En de verwende Dido blijft maar door zeikenquote:Op zondag 18 september 2005 02:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Roel moet echt dido loslaten, want het is vervelend om naar te kijken.
Uit zijn mondquote:Op zondag 18 september 2005 02:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Menno snapt het... een vrouw moet je het gevoel geven dat zij de enige is...
Die zit verstopt in een hoekje :pquote:Op zondag 18 september 2005 02:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Menno is ook in water oplosbaar gebleken?waar issie?
Heb ze gelezen, maar als ik hier zo tussen de regels doorlees lijkt het of er meer gebeurd is maar blijkbaar dus niet.quote:
Welnee, die denkt aan haar vriendje thuis. Hoe ze dit in hemelsnaam aan hem uit te leggen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk eerder dat Linda Pissed offf is als ze Roel zo weer ziet bij Dido
En dan weer zoenen met Lindaquote:Op zondag 18 september 2005 02:19 schreef Lolalala het volgende:
Zo ik hoop dat Roel straks zegt:" Nou dan niet!"
En dan laat ie haar vallen in dat bad
Ik vind dat ie het nog wel aardig doet.quote:Op zondag 18 september 2005 02:16 schreef Sealord het volgende:
[..]
weinig kans dat Roel nog iets kan klaarmaken in deze toestand
Wat een sneak is dat!quote:Op zondag 18 september 2005 02:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Menno snapt het... een vrouw moet je het gevoel geven dat zij de enige is...
ik had roel nog iets minder achter haar aan willen zien lopen eigenlijkquote:Op zondag 18 september 2005 02:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roel en Dido willen elkaar, maar Roel wil niet achter haar aanlopen en Dido speelt hard to get.
Dat is het toch?
BB Gooi vanmiddag rob en chantal maar over de schutting.quote:Op zondag 18 september 2005 02:18 schreef FlowKey het volgende:
Roel, Roel, Roel ... zo sta je op plek 1 ... zo val je weer naar beneden ...
Ja dat zou tof zijnquote:Op zondag 18 september 2005 02:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dan weer zoenen met Linda![]()
![]()
Zo kan je het wel samenvatten, ja. En daarbij de toevoeging dat Dido zichzelf zo geweldig vindt dat ze zich niet voor kan stellen dat de vent de zij wil belangstelling kan hebben voor een andere vrouw.quote:Op zondag 18 september 2005 02:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Roel en Dido willen elkaar, maar Roel wil niet achter haar aanlopen en Dido speelt hard to get.
Dat is het toch?
Dat vriendje (Bart) stelt niet zo veel voor volgens mij! Ze kende elkaar pas een maand en hadden elkaar toegezegd dat ze elkaar zouden vrij laten. Maar ze is wel gek op hem dat zal dus wel knagen aan haar nu!quote:Op zondag 18 september 2005 02:20 schreef Day het volgende:
[..]
Welnee, die denkt aan haar vriendje thuis. Hoe ze dit in hemelsnaam aan hem uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |