Mee eens alleen Linda en Lieske omgekeerdquote:Op zondag 18 september 2005 01:58 schreef Falco het volgende:
Na vanavond:
Winnaars:
Ralph
Tanja
Roel
Stabiel:
Linda
Ingrid
Joost
Nathalie
Verliezers:
Chantal
Menno
Dido
Lieske
Rob
quote:Op zondag 18 september 2005 01:59 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Mee eens alleen Linda en Lieske omgekeerd
Ja ik ook, anders zit ik hier over 2 uur nog.quote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef MissX het volgende:
ik ga zo ook maar is me bed opzoeken denk ik
Het is absoluut niet opwindend dus!quote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou ralph nou een soort van pavlov reactie hebben als nattelie dat geile kinderstemmetje opzet?
Ok.quote:Op zondag 18 september 2005 01:57 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Op de ouderwetse manier :-) Line out geluidskaart in mixer, mixer weer laten insturen op geluidskaart en gewoon de analog in opnemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, want ik denk dat ze voorlopig nog niet gaan slapenquote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik ook, anders zit ik hier over 2 uur nog.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 18 september 2005 02:01 schreef bloodymary het volgende:
Waar is Lieske eigenlijk?
Hmmhmm ik calculeer haar terugslag van morgen al in dit lijstjequote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef FlowKey het volgende:
Lieske is stabiel ... wat mij betreft ... stabiel hoog in mijn lijstje
Standvastige Dido gaat alleen niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop