Mee eens alleen Linda en Lieske omgekeerdquote:Op zondag 18 september 2005 01:58 schreef Falco het volgende:
Na vanavond:
Winnaars:
Ralph
Tanja
Roel
Stabiel:
Linda
Ingrid
Joost
Nathalie
Verliezers:
Chantal
Menno
Dido
Lieske
Rob
quote:Op zondag 18 september 2005 01:59 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Mee eens alleen Linda en Lieske omgekeerd
Ja ik ook, anders zit ik hier over 2 uur nog.quote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef MissX het volgende:
ik ga zo ook maar is me bed opzoeken denk ik
Het is absoluut niet opwindend dus!quote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou ralph nou een soort van pavlov reactie hebben als nattelie dat geile kinderstemmetje opzet?
Ok.quote:Op zondag 18 september 2005 01:57 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Op de ouderwetse manier :-) Line out geluidskaart in mixer, mixer weer laten insturen op geluidskaart en gewoon de analog in opnemen![]()
Ja, want ik denk dat ze voorlopig nog niet gaan slapenquote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik ook, anders zit ik hier over 2 uur nog.![]()
Hmmhmm ik calculeer haar terugslag van morgen al in dit lijstjequote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef FlowKey het volgende:
Lieske is stabiel ... wat mij betreft ... stabiel hoog in mijn lijstje
De stem van Dido is een beetje kakkig.quote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef mr2004 het volgende:
HEHE EINDElijk weet ik het.
Dido stems is als die van Irene Moors. gadver.
Die kindstem van Nathalie is helemaal freaky.
Je weet niet wie bij elkaar in bed kruipen.quote:Op zondag 18 september 2005 01:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk niet dat er vannacht nog iets gaat gebeuren.
In December zitten we in deel 1032quote:Op zondag 18 september 2005 02:02 schreef MissX het volgende:
We hebben gewoon sinds 6 uur vanavaond al 13 topics volgeluld
je loopt achterquote:Op zondag 18 september 2005 02:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap die Roel verering van het laatste uur niet, heb ik soms veel gemist?
Ik zit juist in een Menno vererings fase.
Ik denk niet dat ik daar nog op ga zitten wachten. Zoals het er nu naar uitziet zijn die nog wel een paar uur wakker.quote:Op zondag 18 september 2005 02:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Je weet niet wie bij elkaar in bed kruipen.
Kan jij dat niet mooi doenquote:Op zondag 18 september 2005 02:01 schreef bloodymary het volgende:
Kunnen ze die streams niet ondertitelen?
ik denk dat een aantal mensen überhaupt niet meer in bed belandenquote:Op zondag 18 september 2005 02:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Je weet niet wie bij elkaar in bed kruipen.
Ik weet het niet mijn streams staan op 7 uur en 54 minuten en vindt en nu zonden om te gaan slapen.quote:Op zondag 18 september 2005 01:59 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk niet dat er vannacht nog iets gaat gebeuren.
dan zou ralf zwakker zijn dan ik dachtquote:Op zondag 18 september 2005 02:03 schreef milagro het volgende:
als Roel met Nath gaat zoenen, slaat Ralph hem op zijn bek
Zit iedereen al klaar met z'n printscreenknop?quote:Op zondag 18 september 2005 02:03 schreef milagro het volgende:
Ik heb sinds 8 uur alles gevolgd. Bijna geen seconde gemist. Maar sinds half 1 volg ik enkel de bubbelbad stream terwijl Roel tot 10 minuten geleden de hele tijd binnen heeft gezeten. Dus daar heb ik niets van meegekregen.quote:
Waarom, Ralph is toch homo, die maakt dat niet uit.quote:Op zondag 18 september 2005 02:03 schreef milagro het volgende:
Voordat de laatsten erin liggen zal het wel weer licht worden idd.quote:Op zondag 18 september 2005 02:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar nog op ga zitten wachten. Zoals het er nu naar uitziet zijn die nog wel een paar uur wakker.
Bij mij stabiel in de middenmoot.quote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef FlowKey het volgende:
Lieske is stabiel ... wat mij betreft ... stabiel hoog in mijn lijstje
Het is nu of nooit voor dido?quote:Op zondag 18 september 2005 02:05 schreef Sanne het volgende:
Dido laat zich toch door Roel op schoot trekken.
Rob! Rob! waar ben je nou??!!quote:Op zondag 18 september 2005 02:05 schreef Maerycke het volgende:
Dido bij Roel... Menno probeert het maar weer eens bij NathalieWat een zooitje!
Ben jij fan van iemand die elke vrouw probeert te bespringen?quote:Op zondag 18 september 2005 02:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb sinds 8 uur alles gevolgd. Bijna geen seconde gemist. Maar sinds half 1 volg ik enkel de bubbelbad stream terwijl Roel tot 10 minuten geleden de hele tijd binnen heeft gezeten. Dus daar heb ik niets van meegekregen.
En ik het tegenovergestelde. Waarom heeft Nathalie haar kleren aan?quote:Op zondag 18 september 2005 02:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb sinds 8 uur alles gevolgd. Bijna geen seconde gemist. Maar sinds half 1 volg ik enkel de bubbelbad stream terwijl Roel tot 10 minuten geleden de hele tijd binnen heeft gezeten. Dus daar heb ik niets van meegekregen.
En dido is sirieus en wil niet op de 3e plekquote:Op zondag 18 september 2005 02:06 schreef riri het volgende:
hij wil dido...al die anderen zijn niets voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |