Roel natuurlijk.. maar die is zo ver heen dat ie geen idee meer heeft wat ie met hem zou moetenquote:Op zondag 18 september 2005 01:56 schreef mijn23 het volgende:
Wie mag dido hier nu??
hahaha dat is ralph tochquote:Op zondag 18 september 2005 01:56 schreef Falco het volgende:
He kijk Ralph!
Yep dido wil Roel niet meerquote:Op zondag 18 september 2005 01:56 schreef mijn23 het volgende:
vinden jullie ook niet dat dido stil is nu?
Op de ouderwetse manier :-) Line out geluidskaart in mixer, mixer weer laten insturen op geluidskaart en gewoon de analog in opnemenquote:
Ze wil nu het bad zelfs uit.quote:
Mee eens alleen Linda en Lieske omgekeerdquote:Op zondag 18 september 2005 01:58 schreef Falco het volgende:
Na vanavond:
Winnaars:
Ralph
Tanja
Roel
Stabiel:
Linda
Ingrid
Joost
Nathalie
Verliezers:
Chantal
Menno
Dido
Lieske
Rob
quote:Op zondag 18 september 2005 01:59 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Mee eens alleen Linda en Lieske omgekeerd
Ja ik ook, anders zit ik hier over 2 uur nog.quote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef MissX het volgende:
ik ga zo ook maar is me bed opzoeken denk ik
Het is absoluut niet opwindend dus!quote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou ralph nou een soort van pavlov reactie hebben als nattelie dat geile kinderstemmetje opzet?
Ok.quote:Op zondag 18 september 2005 01:57 schreef haarb0l het volgende:
[..]
Op de ouderwetse manier :-) Line out geluidskaart in mixer, mixer weer laten insturen op geluidskaart en gewoon de analog in opnemen![]()
Ja, want ik denk dat ze voorlopig nog niet gaan slapenquote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik ook, anders zit ik hier over 2 uur nog.![]()
Hmmhmm ik calculeer haar terugslag van morgen al in dit lijstjequote:Op zondag 18 september 2005 02:00 schreef FlowKey het volgende:
Lieske is stabiel ... wat mij betreft ... stabiel hoog in mijn lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |