links van lindaquote:Op zondag 18 september 2005 02:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Menno is ook in water oplosbaar gebleken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.waar issie?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vandaag nietquote:Op zondag 18 september 2005 02:17 schreef AMDFreak het volgende:
dido en roel gaan zoenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Streamverslagen!quote:Op zondag 18 september 2005 02:17 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een poging gedaan om de vorige verslagen te lezen maar er komen zoveel nieuwe topics bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Samenvatting iemandJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Genant inderdaad. En de verwende Dido blijft maar door zeikenquote:Op zondag 18 september 2005 02:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Roel moet echt dido loslaten, want het is vervelend om naar te kijken.
iddquote:Op zondag 18 september 2005 02:19 schreef Shirley het volgende:
Bsah...Roel...vergeet die Didoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uit zijn mondquote:Op zondag 18 september 2005 02:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Menno snapt het... een vrouw moet je het gevoel geven dat zij de enige is...
Die zit verstopt in een hoekje :pquote:Op zondag 18 september 2005 02:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Menno is ook in water oplosbaar gebleken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.waar issie?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ze gelezen, maar als ik hier zo tussen de regels doorlees lijkt het of er meer gebeurd is maar blijkbaar dus niet.quote:
Welnee, die denkt aan haar vriendje thuis. Hoe ze dit in hemelsnaam aan hem uit te leggen.quote:Op zondag 18 september 2005 02:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Denk eerder dat Linda Pissed offf is als ze Roel zo weer ziet bij Dido
En dan weer zoenen met Lindaquote:Op zondag 18 september 2005 02:19 schreef Lolalala het volgende:
Zo ik hoop dat Roel straks zegt:" Nou dan niet!"
En dan laat ie haar vallen in dat badom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind dat ie het nog wel aardig doet.quote:Op zondag 18 september 2005 02:16 schreef Sealord het volgende:
[..]
weinig kans dat Roel nog iets kan klaarmaken in deze toestand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop