Heel slecht, dat je nog nooit in het doolhof van het Spinoza was geweest, vooral als informatica student moet je toch weten dat er nu een DE-koffie café zit!quote:Op woensdag 21 september 2005 16:06 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst in het Spinoza gebouw geweest
Studeer hier pas voor het 4e jaar
Heeej, daar ben ik vorig jaar geweest!! Ik wist niet dat je bij Viona op de gang woondequote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef phvosdotcom het volgende:
Ik weet het, het duurt nog een paar weken, maar donderdag 6 oktober geeft mijn gang weer een groot gangfeest. Het thema is Western en het wordt waarschijnlijk weer super gezellig net al vorig jaar het Babi Pan Gang feest was met een kleine 200 mensen.
Kijk voor meer info op http://www.phvos.com
Ik drink geen koffiequote:Op woensdag 21 september 2005 17:08 schreef phvosdotcom het volgende:
[..]
Heel slecht, dat je nog nooit in het doolhof van het Spinoza was geweest, vooral als informatica student moet je toch weten dat er nu een DE-koffie café zit!
welke gang?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef phvosdotcom het volgende:
Ik weet het, het duurt nog een paar weken, maar donderdag 6 oktober geeft mijn gang weer een groot gangfeest. Het thema is Western en het wordt waarschijnlijk weer super gezellig net al vorig jaar het Babi Pan Gang feest was met een kleine 200 mensen.
en bedankt voor voor het erop wijzen dat ik er met mn zotte kop ook ergens terloops opsta!quote:Op woensdag 21 september 2005 18:08 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ow fuck, dat ik op dat gangfeest geweest ben heb ik niet gezegd
Ik zie nu pas dat er foto's van online staan
2e jaarsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:38 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Nog meer mensen van gang 42
Welk jaar geneeskunde?
Bij de Beta is dat de normaalste zaak van de wereld om met de professoren te pratenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:26 schreef Gutnre het volgende:
Pff... wij hadden er veel meer
Misschien dat ik dan mn verjaardag vier, anders kom ik wel
Laten we er meteen maar ff een pittige foto ingooien danquote:Op woensdag 21 september 2005 19:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Geloof dat dat het enige jaar is waar ik nog niemand kende zit Viona niet ook in het 2e jaar?
Sta je ergens op jullie gangfoto's? dan herken ik je ook als ik je toevallig in de lift tegenkom
Klopt das de vriend van Vionaquote:Op woensdag 21 september 2005 22:37 schreef -moi- het volgende:
die erna doet ook bedrijfswetenschappen
Volgens mij duurt dat nog een eeuwigheid. Ze hebben het juridisch nog niet rond, zie www.de-mark.com . Das wel jammer hoor, mis de maandagavondjes welquote:Op woensdag 21 september 2005 17:59 schreef DonStefano het volgende:
[..]
welke gang?
En als we t toch over Hoogeveldt hebben; wanneer gaat DeMark in godsnaam weer open?!
Genoeg meisjes van pedogiek hier op de gang lopen dan, in ierdergeval 3 zoviezoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmm... bi valt bij de meeste mannen beter in de smaak
Maar ik ga eens kijken of ik mensen kan porren voor zo'n feest... ik heb een beetje saaie studiegenoten dus ik moet toch eens op zoek naar een beetje pit in die lui, óf andere vrienden
Klopt, ons lieve Yvonnetjequote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef Gutnre het volgende:
Die voorste doet pedagogiek, zit in mijn jaar.
Verdomme hee, weet Wim wel dat er dan ook iets van een medewerkersactiviteit is van de studievereniging, geloof ik? Ik kom als dat zo is daarna nog wel ff langs denk ik, als ik vrijdags tenminste niet hoef te werken.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:14 schreef Sab-ine het volgende:
[..]
Klopt, ons lieve Yvonnetje
Maaruh, wij hebben pit hoor, hoef je geen mensen voor te zoeken, komt helemaal goed als je er bent![]()
![]()
Ja dat wil ik ook wel es weten!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 17:59 schreef DonStefano het volgende:
En als we t toch over Hoogeveldt hebben; wanneer gaat DeMark in godsnaam weer open?!
Wim heeft zelfs de dag erop tentamen waar 15 studiepunten voor staan..quote:Op donderdag 22 september 2005 00:27 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Verdomme hee, weet Wim wel dat er dan ook iets van een medewerkersactiviteit is van de studievereniging, geloof ik? Ik kom als dat zo is daarna nog wel ff langs denk ik, als ik vrijdags tenminste niet hoef te werken.
Hey peter, coppermine kan je foto's ook voor je draaien, zodat ze wel recht staanquote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef phvosdotcom het volgende:
Ja kan wel maar ik ben wel altijd te laat dus hou er rekening meequote:Op donderdag 22 september 2005 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben je niet weer ziek dan?
Maar zou het eventueel rond kwart voor twee kunnen dan? Ik ben namelijk rond die tijd wel op de uni... maar tegen half vier moet ik alweer thuis zijn, moet thuis rond vier uur alweer weg namelijk... En als dat niet schikt, dan komt 't volgende week wel
Waar Fok! al niet goed voor is...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is goed... ik hang rond kwart voor twee wel bij die pc's... ik ga wel ff fokken ofzo
Weet ik, werkt eerst niet maar nu wel, alleen nog geen tijd voor gehad, door mijn te drukke studiequote:Op donderdag 22 september 2005 10:15 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Hey peter, coppermine kan je foto's ook voor je draaien, zodat ze wel recht staan
Jullie kunnen er best een realitysoap van maken.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Anyway, maandag een nieuwe poging?
maandag ben ik er niet (heb ik namelijk vrij, maar moet vandaag welquote:Op donderdag 22 september 2005 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, kut
Ik stond er vanaf 13.40 ofzo. Kwam daarna nog wel iemand tegen waarmee ik ff stond te babbelen, maar ben rond blijven kijken. Matig. Anyway, maandag een nieuwe poging?
Ik heb dinsdag de hele dag college dus iets eerder is ook goed voor mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb maandag gewoon drie colleges, het is niet eerlijk verdeeldMaar goed, ik ben vandaag dan weer vrij (overigens wel op de uni om achterstallig werk in te halen)...
Dinsdag moet wel lukken. Dan ben ik wel wat te laat voor m'n college neuropsychologie in N2, maar ach, je kunt niet alles hebben hè
Doe de groeten aan Truus!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:47 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag de hele dag college dus iets eerder is ook goed voor mij.
Ik ga denk ik toch eten in de rechtenkantine, dusseh... half 2?
Of misschein ga ik wel eten in de refter.
Zullen we dan afspreken om half vier, iets na half vier? Bij de computers?
Die Tweedaagse dat van die mensen uit klas 6 twee dagen komen proeven aan de verschillende studies. Voor Pedagogiek is dat dinsdag en woensdag in de herfstvakantie...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |