dat zag ik ook maar in het huis liep ze weer normaal...quote:Op zondag 18 september 2005 01:45 schreef FlowKey het volgende:
[..]
... en drie keer uitglijdt in de jacuzzi en zich bijna een hersenschudding valt ... daggutnie!
dat ontbreekt er inderdaad nog aan.quote:Op zondag 18 september 2005 01:44 schreef FlowKey het volgende:
Ik vind het wel tijd worden dat Rob uit bed komt om te zeggen dat het nu echt genoeg is ...
nee zeker niet, lig dubbel hierquote:Op zondag 18 september 2005 01:46 schreef Wishjuh het volgende:
OMG Ben ik de enige die van Roel de slappe lach krijgt?
Ze hadden gewoon ruitenwissertjes erop moeten bauwûhquote:Op zondag 18 september 2005 01:47 schreef teamlead het volgende:
stream 4 is irritantstuur daar eens een mannetje op af ofzo
Roel is echt #1 vanavondquote:Op zondag 18 september 2005 01:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geheime opdracht voor de kaarsen
Nee hoor, Roel is enorm grappig! Had ik niet verwachtquote:Op zondag 18 september 2005 01:46 schreef Wishjuh het volgende:
OMG Ben ik de enige die van Roel de slappe lach krijgt?
humor dit
Stelletje teasers. Komt toch niks van.quote:Op zondag 18 september 2005 01:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik een van de weinige die alleen de bubbelbad volgt. Nathalie en Dido lijken ECHT HELEMAAL los te komen bij Menno.
Roel wil ook in de jacuzzi.quote:Op zondag 18 september 2005 01:45 schreef FlowKey het volgende:
... en drie keer uitglijdt in de jacuzzi en zich bijna een hersenschudding valt ... daggutnie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |