Euhm...quote:
RAAALUUUUUUUUFFFFFFFFFFFFquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef Lolalala het volgende:
Als je met iemand van het huis zou MOETEN neuken, wie zou het dan zijn?
Ze wilde der shaggie ff aanlichten, maar der kwam een steekvlam uit de aanstekerquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan had ze zeker niks meer te roken
moeten....nou als het dan echt moet...Lieskequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef Lolalala het volgende:
Als je met iemand van het huis zou MOETEN neuken, wie zou het dan zijn?
Ah, ja maar met bijna niemand van de dames.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... genoeg contact met de mannen
Geweldig.. ik ben echt stapel op die jongen.quote:
Viel mij ook al op, geen enkele dame die eens 'danst' of aandacht schenkt aan onze Lieske..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef Lolalala het volgende:
Ah Lieske heeft eigenlijk alleen contact met Linda, en met niemand van de andere dames, lijkt wel.
Ah.. zielig...
Was vast een aanslag op haar levenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ze wilde der shaggie ff aanlichten, maar der kwam een steekvlam uit de aansteker![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef milagro het volgende:
jaaaaaaaaaaaa, Roxy Music!!!!!!!!!!!!!!
ja dat hoorde ik ook, maar wie het zeiquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef floopzz het volgende:
"schatje ik hou van je"?? hoorde ik dat nou goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |