Ik heb deze ook al eens gebruikt in BeF, daar staat toch geen straf op?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Bupatih het volgende:
In tegenstelling tot jou, verzin ik mijn uitspraken wél zelf, Jaguarized.
DH zegt de download om 00.00 te doen, duurt 1 minuut en dan de volgende dag posten. Nu 2x direct om 00.05.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat ik 6-- nogwat post had...
Maar heb wel eens meegemaakt wilde ik precies 100 post doen en de 100ste post deed ik op 23:50
Maar op de stats had ik er 98 terwijl er in mijn profiel wel 100 waren bijgeschreven
Volgens mij heeft hij dan eerder die stats afgehaald..
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb deze ook al eens gebruikt in BeF, daar staat toch geen straf op?
Dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar het is niet bijster origineel.
jij wel?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar het is niet bijster origineel.
ik heb zo ook wel eens het gevoel dat er bij de dagcijfers minder post staan dan ik heb gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
DH zegt de download om 00.00 te doen, duurt 1 minuut en dan de volgende dag posten. Nu 2x direct om 00.05.
Mwoah soms klopt het wel maar soms heb ik dat gevoel ook. Hoe het komt weet ik niet. Soms denk ik sowieso veel gepost te hebben en dan valt het nog tegen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb zo ook wel eens het gevoel dat er bij de dagcijfers minder post staan dan ik heb gedaan.
Maar dan kan ik dat niet meer allemaal uittellen.
In je profiel.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef TehRockstar het volgende:
Waar kan je dan zien hoeveel posts je hebt gedaan?
Precies dat bedoel ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah soms klopt het wel maar soms heb ik dat gevoel ook. Hoe het komt weet ik niet. Soms denk ik sowieso veel gepost te hebben en dan valt het nog tegen.
En in GC in het topic van Standen & Dagcijfers.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:50 schreef TehRockstar het volgende:
Waar kan je dan zien hoeveel posts je hebt gedaan?
Bupatih zou hebben gezegd dat die dienst gratis was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:53 schreef TehRockstar het volgende:
Dank.
De hoer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bupatih zou hebben gezegd dat die dienst gratis was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |